اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بانه خبر داد:

کشف 126 هزار بطری مشروبات الکلی در بانه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بامه از کشف و ضبط بیش از 125 هزار و 810 بطری انواع مشروبات الکلی در این مدت از سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کشف 126 هزار بطری مشروبات الکلی در بانه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسعود منصوری ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سالن جلسات فرمانداری بانه، اظهار داشت: این آمار نشان از همت و جدیت دستگاه‌های متولی مبارزه با مواد مخدر و به ویژه ماموران امنیتی در این شهرستان را می‌رساند.
وی همچنین به کشف 37 هزار و 474 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: قاچاق سوخت به خاطر تفاوت قیمت آن در خارج از مرز نسبت به کشورمان است.
فرماندار شهرستان بانه خاطرنشان کرد: امسال همچنین تاکنون 13 میلیون و 34 هزار نخ سیگار و 12 هزار و 55 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
منصوری عنوان کرد: تردد خودرویی قاچاق در بانه به صفر رسیده و تمامی تلاش بر جلوگیری و به صفر رساندن آمار قاچاق در مرزها و مبادی ورودی به داخل شهر صورت می‌گیرد.
به گفته وی، در گذشته از 24 معبر خودرویی روزانه بیش از یک‌هزار و 500 دستگاه خودرو برای حمل کالاهای قاچاق تردد داشتند که امروز این آمار به صفر رسیده است.
فرماندار بانه با بیان اینکه مرزهای ما گستردگی فراوانی دارند و امکان قاچاق پنهان وجود دارد، اطمینان داد: جلو ترددهای پنهان قاچاقچیان نیز با همت دستگاه‌های مرتبط، مرزبانی و نیروهای امنیتی گرفته خواهد شد.
به گفته منصوری، هدف مرزبانی و شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان جلوگیری از ورود کالاهای ممنوعه و قاچاق به داخل کشور از طریق مرزهای این شهرستان است و تاکنون موفقیت‌های قابل توجهی کسب شده است.
وی عنوان کرد: سرشاخه‌های اصلی باندهای قاچاق در این شهرستان شناسایی و برخورد با آنها صورت گرفت و این روند استمرار داشته و دارد.
فرماندار بانه وجود و ریشه قاچاق در این شهرستان را مربوط به گذشته خواند و ریشه‌کنی آن را منوط به اجرای کارهای فرهنگی و فرهنگ‌سازی موثر در این راستا عنوان کرد.
منصوری در پایان کمیسیون فرهنگی بانه را یکی از کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق استان عنوان کرد و گفت: این کمیسیون در سال جاری 6 جلسه برگزار کرده و تصمیمات خوبی در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا گرفته است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول