اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تشریح اقدامات پلیس در تابستان اعلام شد:

کشف 2269 لیتر مشروبات الکلی در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نور اقدامات این نیرو در تابستان امسال را تشریح کرد و گفت: در سه ماهه تابستان یک‌هزار و 192 لیتر مشروبات خارجی و یک‌هزار و 77 لیتر مشروبات داخلی کشف شد.

کشف 2269 لیتر مشروبات الکلی در شهرستان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، کیومرث ابراهیمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته پلیس در تابستان بیان داشت: با بومی‌سازی طرح امنیت اخلاقی با مظاهر علنی فساد و بدحجابی و بدپوششی مقابله جدی صورت گرفت.
وی اظهار داشت: با دستور فرماندهی ناجا نیروهای یگان ویژه در سواحل بکارگیری شدند و همچنین نیروهای دریابانی در دریا و سایر عوامل انتظامی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها فعال شدند که با مظاهر علنی فساد، بدحجابی، شنای مختلط و سایر موارد برخورد جدی و مناسب شود.
فرمانده انتظامی نور از کاهش تعداد غریق در حوزه استحفاظی این نیرو خبر داد و گفت: با اجرای سه طرح مصوب و 9  طرح غیرمصوب در شهرک‌ها و جلوگیری از شنا در مناطق ممنوعه نسبت به سال گذشته کاهش غریق داشتیم و عموم این مغروقان در خارج از طرح، ساعات تعطیلی و حتی نیمه شب وارد دریا شده و غرق شدند.
ابراهیمی از انتقال یک‌هزار و 399 نفر از افراد بدپوشش اعم از زن و مرد به مقر انتظامی نور و اخذ تعهد در مدت اجرای طرح خبر داد و گفت: 65 نفر از مزاحمان نوامیس مردم نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
وی با اشاره به کشف 4هزار و 340 حلقه سی دی غیرمجاز اظهار داشت: در سه ماهه تابستان یک‌هزار و 192 لیتر مشروبات خارجی و یک‌هزار و 77 لیتر مشروبات داخلی کشف شد.
فرمانده انتظامی نور از دستگیری هشت مورد زن‌های خیابانی خبر داد و افزود: در همین مدت پنج مورد خانه فساد و هفت مورد مجالس پارتی و لهو لعب شناسایی و کشف و عوامل آن دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
ابراهیمی درباره جمع‌آوری تجهیزات دریافت ماهواره‌ای نیز اظهار داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی خوب و مناسب مردم همکاری خوبی داشتند و عموما خود راساً اقدام به جمع‌آوری تجهیزات کردند اما برخی هم جدی نگرفتند که در طرح جمع‌آوری 186 مورد رسیور، 564 مورد ال.ام.بی و 417 عدد دیش جمع‌آوری شد.
وی از اجرای طرح پاکسازی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها که محل جولان عده‌ای سودجو بود خبر داد و گفت: 15 نفر از این افراد دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
فرمانده انتظامی نور در پایان از اعزام 668 مورد گشت امنیت اخلاقی در این مدت خبر داد.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول