اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه نخست ماه محرم صورت گرفت؛

پرداخت 2 میلیارد ریالی نذورات زنجانی‌های به مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان گفت: در دهه نخست ماه محرم مردم زنجان 2 میلیارد ریال نذورات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان پرداخت کرده‌‌اند.

پرداخت 2 میلیارد ریالی نذورات زنجانی‌های به مددجویان کمیته امداد
رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نذورات پرداخت شده در قالب اجرای طرح احسان حسینی جمع‌آوری شده است.
وی با بیان اینکه این کمک‌ها و نذورات به صورت نقدی و غیرنقدی در استان جمع‌آوری شده است، ادامه داد: غذای گرم و جیره خشک نیز از نذورات جمع‌آوری شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان است.
سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه آمار نذورات جمع‌آوری شده مربوط به دهه نخست ماه محرم بوده و اجرای این طرح در ماه محرم صفر ادامه دارد، افزود: میزان نذورات مذکور در بین مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در استان زنجان اجرا شده است، افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان زنجان نسبت به اهدای نذورات خود به صورت نقدی، غذای گرم و جیره خشک اقدام کنند.
حسنلو یادآور شد: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان آمادگی توزیع نذورات را در کمترین زمان ممکن در بین نیازمندان زیر پوشش این نهاد دارند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: نیکوکاران و خیران به منظور اهدای نذورات خود می‌توانند با دفاتر کمیته امداد در محل سکونت خود تماس حاصل کنند، تا امدادگران در زمان مقرر به منظور دریافت نذورات به محل مراجعه و نسبت به توزیع به موقع آن در بین نیازمندان اقدام کنند.
سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اذعان داشت: شهروندان مقیم زنجان نیز می‌توانند به خانه انفاق، احسان و نیکوکاری این نهاد مراجعه کرده و نسبت به تحویل نذورات خود اقدام کنند.
وی در ادامه با قدردانی از کمک‌ها و نذورات عزاداران و خیران حسینی یادآور شد: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در همه ایام سال آماده دریافت کمک‌ها و مشارکت خیران در طرح‌های مختلف امداد از قبیل صدقات، کمک‌های نقدی، کالا، طرح برکت، اکرام ایتام، جشن عاطفه‌ها، جشن رمضان، زکات و ... هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول