اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

سالانه 10 درصد مددجویان کمیته امداد کاهش می‌یابند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: براساس برنامه پنجم توسعه و سیاست نهاد کمیته امداد قرار است سالانه 10 درصد از تعداد مددجویان کمیته امداد کاسته شود.

سالانه 10 درصد مددجویان کمیته امداد کاهش می‌یابند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات اشتغال و تسهیلات مددجویان کمیته امداد که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما بحث اشتغال مددجویان را به عنوان یکی از اولویت‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود مورد دقت و توجه قرار دادیم به طوری که با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل تلاش می‌کنیم در این حوزه موفق عمل کنیم.
وی به عملکرد موفق کمیته امداد در بحث اشتغال در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: در سال مزین به جهاد اقتصادی با همراهی خوب بانک‌های عامل تلاش می‌شود با یک رویکرد واقع‌بینانه و رو به خودکفایی با پرداخت تسهیلات بانکی بتوانیم مددجویان کمیته امداد را توانمند کرده و زمینه اشتغال آنها را فراهم کنیم.
زلالی توانمندسازی مددجویان را از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد: امسال در یک سیاست‌گذاری درست و با تکیه بر شعار توانمندسازی مددجویان تلاش می‌شود در یک فرآیند رو به جلو سالانه 10 درصد مددجویان با اشتغال و رسیدن به خودکفایی از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده و خود به صورت مستقل تأمین درآمد و معیشت کنند.
‌مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تحقق این هدف را نیازمند همراهی خوب بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات و دستگاه‌های دخیل در حوزه اشتغال دانست و خاطر نشان کرد: ما برای رسیدن به این امر آموزش و مهارت‌آموزی مددجویان را در حوزه اشتغال و کارآفرینی در اولویت قرار دادیم به طوری که تلاش می‌کنیم با ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار دغدغه مسئولان را کاهش دهیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول