اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت؛

معرفی مسئولان جدید کمیته امداد دامغان و امیرآباد

خبرگزاری فارس: مسئولان جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و شهر دامغان و امیرآباد طی مراسمی معرفی شدند.

معرفی مسئولان جدید کمیته امداد دامغان و امیرآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: یکی از برنامه‏های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) بحث خودکفا ساختن و توانمندسازی خانواده‏های زیرپوشش این نهاد است.
نجفعلی انتظاری افزود: اجرای طرح خودکفایی و توانمندسازی در زمینه‏های فرهنگی و اقتصادی و فرهنگی بوده که با موفقیت در حال اجراست.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح خانواده‏های زیرپوشش گام‏هایی را توانستند بردارند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان اضافه کرد: با توجه به تعهدات صورت گرفته باید برای 3 هزار نفر شغل ایجاد شود که تاکنون برای 2 هزار و 600 نفر شغل ایجاد شده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به مابقی تعهدات خود عمل کنیم.
وی یادآور شد: یکی از مهم‏ترین برنامه‏هایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) آن را در سرلوحه کار خود قرار می‏دهد، توجه به خانواده‏های زیرپوشش بوده و این نهاد می‏کوشد خدمات خوبی را ارائه دهد.
انتظاری گفت: در بحث اجرای توانمندسازی خانواده‏های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، استان سمنان توانست با موفقیت این طرح را به اجرا در آورد.
بخشدار امیرآباد نیز گفت: توجه به محرومان همیشه از تاکیدات رهبری انقلاب و دولت خدمتگزار بوده است.
سیدامیر تقوی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) از یادگارهای با ارزش امام بوده و تشکیل این نهاد نیز با هدف خدمت به محرومان جامعه است.
وی گفت: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) باید توجه خوبی به خانواده‏های زیرپوشش داشته باند و نگاه به محرومان باید با هدف خدمت باشد.
در این آیین، با صدور احکام جداگانه‏ای از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، ذوالفقار شهمیرزادی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی شهرستان دامغان، اسماعیل قریب‏بلوک به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی شهر دامغان و محمد جهانیان نیز به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی امیرآباد دامغان منصوب و به حاضران معرفی شدند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول