اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان خواستار شد:

ایجاد ارتباط عاطفی مددجویان و کمیته امداد

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: ارتباط عاطفی قوی بین مددجویان و کمیته امداد برقرار شود.

ایجاد ارتباط عاطفی مددجویان و کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، حسن عباسی یکشنبه شب در آیین تجلیل از دانشجویان برتر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، اظهار داشت: دانشجویان سرمایه‌های بزرگ برای جامعه و خانواده‌هایشان محسوب می‌شوند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که نظام مستضعفان و محرومان است اقشار کم درآمد و مستضعف فرصت کسب مدارج بالای علمی و اجرایی را دارند.
 وی تصریح کرد: ارتباط عاطفی و صمیمانه‌ بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و افراد زیر پوشش این نهاد وجود دارد که در کمیته امداد این شهرستان این ارتباط خانوادگی و عاطفی را می‌توان به عینه مشاهده کرد.
این مسئول افزود: بسیاری از معضلات و آسیب‌های موجود در قشر جوان ریشه در خانواده دارد که بسیاری از آسیب‌های موجود در این نهاد، خود را در سطح وسیع‌تری در جوانان و در جامعه آشکار می‌کند.
وی با مقایسه نقش و جایگاه خانواده در جوامع غربی و اسلامی، خاطرنشان کرد: در نظام غرب و سرمایه‌داری به زن به عنوان یک ابزار و کالا نگاه می‌کنند اما در اسلام و آموزه‌های دینی به زن و خانواده ارزش بسیار عطا شده است.
در ادامه این دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با ارائه گزارشی به ارائه آمار دانشجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت و افزود: تعداد کل دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بوکان 150 دانشجوست که از این تعداد 112 دانشجو در دانشگاه پیام نور ، 19 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان و 19 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان مشغول تحصیل هستند.
حسین فتحی از افزایش 250درصدی میزان زکات جمع آوری شده در سال جاری نسبت به پارسال در بوکان خبر داد و گفت: امسال  35تن گندم به ارزش دو میلیارد و 570 میلیون ریال از کشاورزان جمع آوری شده و برای ساخت مساجد، خانه‌های عالم و کمک به محرومان روستایی در این شهرستان هزینه شده است. 
در پایان این دیدار از دانشجویان برتر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول