اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد محقق شد؛

تحقق کامل تعهدات کمیته امداد در سه دور سفر دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از تحقق کامل تعهدات این نهاد در سه دور سفر دولت به این استان خبر داد.

تحقق کامل تعهدات کمیته امداد در سه دور سفر دولت
عبدالمجید فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مجموع سه سفر هیئت دولت به این استان 284 هزار و 833 درخواست مردمی را به صورت حضوری و غیر حضوری جواب داده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نهاد مبلغ 10 میلیارد و 921 میلیون و 654 هزار ریال را به‌عنوان تسهیلات در مجموع سفرهای دولت به این استان در زمینه‌های مختلف پرداخت کرده است.
وی با اشاره به پیشرفت 100 درصدی خدمات و عملیات عمرانی این نهاد از محل تعهدات سفرهای هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد جهیزیه‌‌های اهدا شده کمیته امداد به زوج‌های جوان زیرپوشش کمیته امداد 2 هزار و 912 مورد بوده که در طول این سفرها پرداخت شده است.
فرهادی ادامه داد: 189 میلیارد ریال بابت تکمیل پروژه‌های عمرانی، جواب‌دهی به نامه‌ها و اهدا جهیزیه در سه دور سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به این استان به صورت بلاعوض پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعلام آمادگی کامل این نهاد در استقبال از هیئت دولت عنوان کرد: ستاد بررسی درخواست‌های مردمی در کمیته امداد این استان تشکیل شده است.
فرهادی تاکید کرد: کمیته امداد خدمات‌رسانی به مردم نیازمند این استان را وظیفه و افتخار خود می‌داند.
وی بیان داشت: در دور اول سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد کمک به احداث مجتمع‌های فرهنگی این نهاد در گچساران و سی‌سخت، تصویب شده که در سه مرحله مبلغ پنج میلیارد ریال به این دو مجتمع کمک شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، توزیع تعداد دو هزار و  221 مورد وسایل گرمایشی و سرمایشی را از مصوبات دور دوم سفر خواند و خاطرنشان کرد: این مصوبه نیز در کنار سایر تعهدات کمیته امداد در سفرهای رئیس‌جمهور به طور کامل اجرایی شده است.
وی پرداخت 250 میلیون ریال هزینه تجهیزات و لوازم پزشکی را به صورت بلاعوض از دیگر اقدامات این نهاد در مجموع سفرهای ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول