اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب رتبه برتر کمیته امداد اصفهان در زمینه اشتغال؛

107 درصد طرح اشتغال در کمیته امداد اصفهان اجرایی شد

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: با اجرایی شدن 107درصد از طرح اشتغال و خودکفایی، کمیته امداد استان اصفهان مقام برتر اشتغال در استان را کسب کرد.

107 درصد طرح اشتغال در کمیته امداد اصفهان اجرایی شد
حسن ملکوتی خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان با بیان اینکه از تعهد دو میلیون فرصت اشتغال در کشور 186هزار فرصت شغلی تا پایان سال باید در استان ایجاد شود، اظهار داشت: از این تعداد تعهد فرصت شغلی در استان 107 طرح اشتغال و خودکفایی توسط کمیته امداد استان اصفهان تا کنون اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه فرصت اشتغال برای افراد تحت پوشش کمیته امداد صورت گرفته است، افزود: کمیته امداد با ایجاد 107 درصد از طرح‌های مصوب استانداری موفق به کسب رتبه برتر شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: استاندار اصفهان در جلسه کارگروه اشتغال استان از فعالیت‌های کمیته امداد در مورد توانمند سازی و اشتغال افراد تحت حمایت در بین دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر کرد.
وی ادامه داد: در مجموع طرح فرصت‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در استان اصفهان تا کنون بیش از 25هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.
ملکوتی خواه اضافه کرد: در مجموع از سال‌های گذشته تا کنون  15هزار شغل از طریق کمیته امداد برای خانواده‌های تحت پوشش ایجاد شده است.
وی با تاکید به اینکه پس از گذشت چند سال این افراد از گردونه تحت پوشش خارج می‌شوند، بیان داشت: از نخستین دوره حوزه شکل گیری اشتغال تا کنون 50هزار فرصت شغلی از طریق کمیته امداد ایجاد شده است.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد به خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش اشاره کرد و گفت: امسال با توانمند سازی و اشتغال افراد تحت پوشش جشن خودکفایی بیش از 39هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد اصفهان بر گزارشد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول