اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان خبر داد:

اجرای 1000 طرح خوداشتغالی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان از اجرای هزار طرح خوداشتغالی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد.

اجرای 1000 طرح خوداشتغالی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید‌اکبر عدنانی ‌در نشست مسئولان در دشتستان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) یک نهاد حمایتی است که خدمات زیادی طی چند سال گذشته ارائه کرده است.
وی افزود: تلاش برای خودکفا کردن مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای این عزیزان مهم‌ترین اولویت این نهاد است و برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان از اجرای هزار طرح خوداشتغالی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هزار طرح خوداشتغالی توسط مددجویان زیر پوشش این نهاد در دشتستان فعال است و این امر موجب‌ خودکفایی این عزیزان می‌شود.
عدنانی تصریح کرد: در شرایط کنونی حدود 4 هزار دانش‌آموز در دشتستان از خدمات حمایتی کمیته امداد امام (ره) برخوردار هستند.
وی عنوان کرد: سیاست جدید کمیته امداد اجرای طرح پالایش و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است و در واقع بیشترین هدف ما جذب کمک‌های مردمی از طریق ارتباط با خیرین و نیکوکاران است.
رئیس کمیته امداد دشتستان افزود: تعداد 25 هزار نفر در قالب 10 هزار خانوار در دشتستان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.
قائم‌مقام کمیته امداد استان بوشهر نیز در این نشست اظهار کرد: کیفیت بخشیدن به خدمات از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد در سراسر کشور است.
محمد موصلی بیان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در کمیته امداد در آغاز دهه چهارم انقلاب که به نام دهه عدالت و توسعه نام‌گذاری شده، شورای مرکزی این نهاد برنامه تغییر و تحول را در سرلوحه کار قرار داده و ساختار جدیدی طراحی کرده که از اهداف مهم آن عزت نفس بخشیدن به مددجویان عزیز از طریق توانمندسازی است.
وی اضافه کرد: توسعه مشارکت‌های مردمی و جذب اعانات مردم شریف در راستای یاری‌رسانی به محرومین از مهم‌ترین رویکردها و برنامه‌های این نهاد حمایتی است.
موصلی خاطرنشان کرد: از همه مردم انتظار همراهی و تعامل بیشتر و موثرتر با کمیته امداد را داریم و امیدوار هستیم مسئولان نیز در حد توان با کمیته امداد تعامل داشته باشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول