اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر چهارم هیئت دولت به مازندران؛

دو خانواده شهید آملی نشان ملی ایثار دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل گفت: در دور چهارم سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران خانواده دو شهید آملی از احمدی نژاد نشان ملی ایثار می‌گیرند.

دو خانواده شهید آملی نشان ملی ایثار دریافت می‌کنند
احمد سیفیان عمران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل بیان داشت: در دور چهارم سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران به دو خانواده شهید آملی از سوی رئیس جمهور نشان ملی ایثار اعطا می‌شود.
وی با اعلام اینکه از سوی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نام این خانواده‌های شهدا معرفی شده است، گفت: مادر و همسر شهید آملی به همراه تعدادی از خانواده‌های شهدای مازندران این نشان ملی را از رئیس جمهور دریافت می‌کنند.
سیفیان عمران تصریح کرد: مادر شهیدی که دو فرزندش شهید شده و فرزند دیگرش جانباز است به همراه همسر شهیدی که موفق شد هشت فرزندش را وارد دانشگاه کرده و همه فرزندانش دارای تحصیلات تکمیلی هستند در مراسم دیدار احمدی‌نژاد با خانواده‌های شهدای مازندران برای دریافت این نشان شرکت می‌کنند.
وی با اشاره به کسب نشان ملی ایثار در دوره‌های گذشته سفر هیئت دولت یادآور شد: مادر شهید مشرفی که تنها فرزندش را در هشت سال دفاع مقدس فدای اسلام و انقلاب کرد در دور سوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران از احمدی‌نژاد نشان ملی ایثار دریافت کرد.  
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل در مورد وضعیت تاهل شهدای آملی یادآور شد: 229 شهید این شهرستان متاهل بوده و بقیه شهدا نیز مجرد بودند.
سیفیان عمران ابراز داشت: در آمل 520 فرزند شهید وجود دارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول