اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

نخبگان شاهد و ایثارگر قم تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: سومین نشست سالانه تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

نخبگان شاهد و ایثارگر قم تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، محمد‌کاظم پورامینی اظهار کرد: این مراسم هر ساله به منظور تجلیل از فعالیت‌های نخبگان شاهد و ایثارگر این وارثان خون‌های پاک شهدا در جبهه علم و دانش و پیشرفت برگزار می‌شود که امسال نیز این مراسم با تجلیل از 40 نخبه شاهد و ایثارگر که در سال جاری به ارائه آثار و دستاوردهای جدید اقدام کرده‌اند، برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این افراد دارندگان مقالات علمی، کسب رتبه‌های برتر جشنواره‌ها، رتبه برتر کنکور، تالیفات و دارای ثبت اختراع هستند.
پورامینی اضافه کرد: مراسم تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر روز یکشنبه 27 آذر ماه در سالن معصومیه (س) استانداری قم با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید کل کشور، استاندار قم، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رئیس بنیاد ملی نخبگان استان و نخبگان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مرکز دانش‌پژوهان از سال 84 در بنیاد شهید راه‌اندازی شد، افزود: شناسایی، جذب، برقراری ارتباط و حمایت از این قشر و تقویت انگیزه ایشان در تولید علم و توسعه علمی و فناوری از اولویت‌های مرکز دانش پژوهان بنیاد شهید است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: این مرکز هم اکنون در بخش‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری در سطوح طلاب، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان به شناسایی 225 نفر از نخبگان کرده است.
وی شاخص‌های نخبگی را نفرات برتر المپیادها، رتبه‌های برتر آزمون‌های سراسری، مخترعین و مکتشفین، نفرات برتر مسابقات قرآنی، مولفین و مترجمین و شعرا، اعضای هیئت علمی، مدرسین و محققین برجسته حوزه، نفرات اول دانش‌آموختگان رشته‌های دانشگاهی، دارندگان پایان‌نامه‌های برتر، صاحبان آثار بدیع ادبی و هنری و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دکترا و سطح چهار حوزه ذکر کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول