اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

10 درصد نخبگان کشور دانشجویان شاهد و ایثارگر هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: 10 درصد نخبگان کشور دانشجویان شاهد و ایثارگر هستند که این پیشرفت و پشتکار برای ما بسیار ارزشمند است.

10 درصد نخبگان کشور دانشجویان شاهد و ایثارگر هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمدرضا حسنی‌سعدی در گردهمایی ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های شهرستان جیرفت اظهار داشت: نظام خود را مدیون بزرگ‌مردانی می‌داند که آسایش خود و خانواده‌های خود را فدای آرامش و اقتدار امروز ما کردند.
وی افزود: جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا، صبر و استقامت را پیشه راه خود ساخته‌اند و نه تنها طلبکار نظام نیستند، بلکه خود را مدیون آن‌ها نیز می‌دانند.
حسنی‌سعدی تصریح کرد: 10 درصد نخبگان کشور دانشجویان شاهد و ایثارگر هستند که این پیشرفت و پشتکار برای ما بسیار ارزشمند و قابل تأمل است.
وی با تأکید بر لزوم شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز به ویژه قشر دانشجو افزود: شهدای ما آن‌گونه که باید به نسل جوان و جامعه معرفی نشده‌اند که این از غفلت و کوتاهی ما نشأت گرفته است.
حسنی‌سعدی با اشاره به اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر دستاوردهای بزرگی را برای این نظام مقدس به ارمغان آورده‌اند، بیان داشت: از سال1380  تا 1390، یک هزار و  600 اختراع توسط ایثارگران به ثبت رسیده است و یک هزار و 121 عنوان کتاب با عنوان‌های مختلف توسط آنان تألیف، ترجمه و چاپ شده است.
وی عنوان کرد: یکی از توفیقات بزرگی که نصیب ما شده، این است که خادم فرزندان شاهد و ایثارگر هستیم و خود را خدمتگزار آنان می‌دانیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: 124 هزار دانشجوی شاهد، ایثارگر، فرزندان جانبازان و ایثارگران در دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول