اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

ساماندهی مشکلات ایثارگران نیازمند برنامه‌ریزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: ساماندهی مشکلات موجود در میان ایثارگران نیاز به برنامه‌ریزی دارد که باید مسئولان آن را به صورت جدی انجام دهند.

ساماندهی مشکلات ایثارگران نیازمند برنامه‌ریزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری در شورای مشورتی فرماندار با معتمدان معین ایثارگران این شهرستان نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: دفاع مقدس سند افتخار و صحنه حماسه‌سازی فرزندان این مرز و بوم است که با حضور ارزشمند ایثارگران و شهدای والامقام رقم خورد.
این مسئول تصریح کرد: ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها ودلیرمردی‌های فراوانی داشته‌اند و امروز نیز باید با تجهیز خود به سلاح بصیرت و آگاهی در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی کنند.
فرماندار سلماس با بیان اینکه خدمت‌رسانی به ایثار‌گران باید سرلوحه دستگاه اجرایی باشد، اظهار داشت: مسئولان باید خدمت‌رسانی به ایثار‌گران را به صورت جدی دنبال کنند.
وی اضافه کرد: آنچه که امروز سبب افتخار و سربلندی ایران اسلامی در میان کشورهای دیگر جهان شده وجود با برکت ایثارگران وخانواده‌های معظم آنها است.
این مسئول با بیان اینکه ایثارگران با اخلاص کامل به منظور دفاع از کیان و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته‌‌اند، تاکید کرد: باید در مقابل تهدید نرم دشمن از ایثارگران که بازوهای قدرتمند سپاه پاسداران هستند، استفاده کرد.
فرماندار سلماس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید همه مسئولان و دست‌اندرکاران جریان برگزاری انتخابات و همچنین مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با مشارکت همه جانبه در این آزمون ملی دشمنان را ناکام بگذارند.
نظری شرایط این شهرستان را برای برگزاری یک انتخابات حماسی و پرشور مطلوب توصیف و تصریح کرد: مردم این شهرستان همواره در انتخابات‌ها مشارکت قابل توجهی داشتند و امسال نیز با حضور در پای صندوق‌های رای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود.
وی به حضور حداکثری و پررنگ آحاد مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: بر‌گزاری انتخابات سالم و به دور از سلایق شخصی یکی از اهداف بسیار مهم مسئولان بر‌گزاری انتخابات است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول