اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک جانباز 70 درصد مازندرانی:

مسئولان وعده‌های داده شده را در مورد ایثارگران عملی کنند

خبرگزاری فارس: یک جانباز 70 درصد مازندرانی از مسئولان خواست تا وعده‌هایی که در مورد ایثارگران و خانواده‌های آنها داده شد و تاکنون محقق نشده را عملی کنند.

مسئولان وعده‌های داده شده را در مورد ایثارگران عملی کنند
محمدرضا حبیب‌زاده در حاشیه برگزاری شورای هماهنگی مشاوران و مسئولان امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان که در نوشهر برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به درخواست یکی از فرزندان شاهد که به نمایندگی از 22 فرزند شهید دیگر که در بخش خصوصی شرکت مخابرات مازندران مشغول به کار هستند، ابراز داشت: این جوانان با دارا بودن سابقه کار پنج سال به بالا هنوز منتظر وضعیت استخدامی خود هستند و با توجه به اینکه در طول این سال‌ها شرکت به جذب افرادی کرده که یا از فرزندان مدیران و یا از بستگان آنها بوده از عدم رسیدگی به وضعیت‌شان گلایه‌مند بودند.
وی عنوان کرد: این افراد تاکنون بارها به مسئولان رده بالا مراجعه کردند و شرکت مخابرات ایران و حتی شخص وزیر نیز نامه‌نگاری شده و در ملاقات‌های حضوری نیز درخواست خود را بیان کردند، اما  تاکنون ترتیب اثر داده نشده است.
حبیب‌زاده همچنین از برخی از انتصابات در سطح مدیران کلان استانی گلایه کرد و ادامه داد: وزرای مربوط با چه ساز و کاری افرادی را در سطح مدیرکلی و رئیس سازمانی انتخاب می‌کنند که حتی تخصص و تجربه لازم در این زمینه را ندارند که توهینی به افراد متخصص و دلسوز استان مازندران است.
وی به مشکلات ایثارگران و خانواده‌های آنها در مورد مسائل دیگر به ویژه در بخش درمان و ناملایماتی که توسط جامعه به آنها روا می‌شود اشاره کرد و اذعان داشت: کاش مسئولان تنها در حد گفتار از این قشر تقدیر نکنند و نسبت به عملی شدن وعده‌های خود اقدام کنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول