اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

9 دی از خاطره ملی مردم پاک نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: روز نهم دی از خاطره ملی مردم نباید پاک شود چرا که بزرگداشت چنین روزهایی همبستگی ملی و دینداری مردم را افزایش می‌دهد.

9 دی از خاطره ملی مردم پاک نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌اللهی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری مراسم نهم دی در استان اظهار داشت: نهم دی ماه سال 88 ملت بزرگ ایران با هوشیاری و بصیرت وارد عرصه شدند و فتنه‌انگیزی دشمنان را محکوم کرده و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند.
وی با بیان اینکه نهم دی واژه بصیرت را به فضای فرهنگی جامعه منتقل کرد افزود: بزرگداشت این حماسه عظیم مردمی، نقش مهمی در حمایت از مردم آگاه و بابصیرت ایران اسلامی از نظام جمهوری اسلامی و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.
فتح‌الهی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بیش از سه دهه است که از انقلاب و آرمان‌های آنها پشتیبانی کرده و در تمام صحنه‌ها حضوری فعال داشته‌اند این حضور فعال توانسته دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی، آمریکا و انگلیس را بیش از پیش ناامید کند.
این مسئول با تاکید بر تقویم سازی جریانات مهم سیاسی، اجتماعی و مذهبی از جمله حماسه پر شور مردم در نهم دی سال 88 گفت: این حماسه‌ها باید در صدر برنامه‌های فرهنگی استان قرار گرفته و برنامه‌های ارائه شده متناسب با نیازهای مخاطبان در جامعه که عمده آنها جوانان هستند تنظیم شود.
فتح‌اللهی در ادامه همزمانی ایام ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هفته منتهی به نهم دی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: باید در کنار بصیرت‌افزایی، الگوها و شاخص‌های بصیرت و جایگاه قانونگذاری و نظارت مجلس برای مردم تبیین شود.
وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نقش مردم را در ارکان قدرت از طریق انتخابات تثبیت می‌کند، افزود: باید در تبلیغات مختلف در کنار پرداختن به بصیرت مردم، جنبه‌های مثبت کارکردهای مجلس نهادینه شود.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی نیز در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه حماسه نهم دی باید در اذهان ملت ایران اسلامی ثبت و ضبط شود اظهار داشت: نهم دی ماه حماسه عظیم در نظام اسلامی بود که ملت ایران در کارنامه خود ثبت کرد و برای همیشه افتخار نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود.
کاظم علی‌نژاد با بیان اینکه حماسه نهم دی نماد ولایتمداری ملت ایران بود گفت: مردم ایران اسلامی همواره به عنوان مردمی قدرشناس، حامی ولایت فقیه هستند و این حماسه نشان داد که مردم ایران به هیچ وجه از ولایت فقیه جدا نمی‌شوند.
وی اضافه کرد: تبیین ابعاد مختلف این حماسه، بررسی و هماهنگی فعالیت‌های مورد نیاز، توجه دادن افکار عمومی به این رویداد عظیم و بسترسازی برای فعالیت‌های خودجوش مردم از جمله اهدافی است که باید برای گرامیداشت این روز مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه گفت: تجمع بزرگ نهم دی ماه امسال در 10 استان کشور برگزار می‌شود و آذربایجان غربی نیز برای برگزاری تجمع نهم دی ماه انتخاب شده است.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری اضافه کرد: این تجمع باشکوه در روز هشتم دی ماه در ارومیه و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول