اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات مهدیشهر تاکید کرد:

ضرورت توجه به لایه‏های عمیق ظهور حماسه 9 دی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهدیشهر گفت: توجه به لایه‏های عمیق ظهور حماسه 9 دی نیاز امروز جامعه است.

ضرورت توجه به لایه‏های عمیق ظهور حماسه 9 دی
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حمیدرضا پارسا ظهر امروز در نشستی با اعضای کمیته مراسم ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: فتنه سال 88 حرکت شوم فتنه‏گران برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با بصیرت و هوشیاری ملت ایران در پرتو رهنمودها و روشنگری‌های رهبری برای همیشه سرکوب شد.
وی ادامه داد: تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی نشان داده، هر زمان که آرمان‏های امام راحل و شهدای گرانقدر توسط عناصر دست‏نشانده استکبار مورد تعرض قرار بگیرد، ملت ایران با تمام توان از آنها دفاع کرده و در این راستا تا حد جان تلاش می‏کند.
وی حماسه نهم دی را از رویدادهای تاریخی و ارزشمند ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: حضور چشمگیر و دشمن‏شکن مردم در این روز ماندگار جوابی دندان‏شکن به یاوه‏گویی‏ها و اقدامات مذبوحانه و شیطانی مخالفان نظام بود.
پارسا حضور همیشگی و با صلابت مردم در عرصه‏های دفاع از انقلاب و ولایت فقیه را از عوامل مهم و انکارناپذیر سرافرازی ایران اسلامی در جهان دانست.
وی گفت: حماسه نهم دی به عنوان یکی از مظاهر دفاع از ولایت فقیه برگی زرین از اوراق افتخارآفرین تاریخ انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر، هوشمندی، بصیرت و مدیریت مقام عظمای ولایت و نیز ولایت‏مداری ملت را عامل خنثی شدن این فتنه خطرناک عنوان کرد.
پارسا افزود: امروز حفظ آثار و برکات وصف‏ناپذیر حماسه نهم دی و زنده نگهداشتن این روز بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی تاکید کرد: باید برنامه‏ریزی دقیق در زمینه تحلیل و تبیین ابعاد ریشه‏های فتنه سال 88 گام برداشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر حماسه نهم ماه را نمایش شکوهمند وفاداری ملت ایران نسبت به ولایت دانست.
وی ولایت فقیه را رکن رکین نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: تبعیت بی‏چون و چرا از معظم له باید همواره سرلوحه کار آحاد ملت قرار گیرد.
پارسا توجه به لایه‏های عمیق پیدایش و ظهور حماسه 9 دی و تاکید بر رویکرد تبیین و پرهیز از سطحی‏نگری در برخورد با این حماسه را نیاز امروز جامعه دانست.
وی گفت: ستاد برگزاری مراسم یوم‏الله نهم دی ماه قصد دارد با تبیین این روز مهم و واکاوی ابعاد گوناگون آن گام‏های مهمی به منظور شناسایی شیوه‏های براندازی نرم توسط دشمن بردارد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر افزود: برگزاری همایش تبیین حماسه نهم دی ماه، چاپ ویژه‏نامه و پوستر، برگزاری نشست‏های تخصصی با محور ریشه‏شناسی فتنه 88 و برپایی ایستگاه‏های نقاشی و صلواتی و تجمع بزرگ بصیرت از جمله برنامه‏های گرامیداشت حماسه نهم دی است.
پارسا تاکید کرد: از اقشار مختلف مردم ولایت‏مدار دعوت می‏شود تا در ویژه برنامه‏های این روز مهم شرکت کنند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول