اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار دشتی:

پیروان حقیقی ولایت در حماسه 9 دی مشخص شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: در جریان فتنه سال 88 پیروان حقیقی ولایت در میدان عمل و در روز به یاد ماندی حماسه نهم دی مشخص شدند.

پیروان حقیقی ولایت در حماسه 9 دی مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی بعد از ظهر امروز در نخستین نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دی  اظهار داشت: هر چند که فتنه‌های بعد از انتخابات سال 88 شیرینی حضور حماسی و میلیونی مردم در انتخابات را به کام ما تلخ و در عوض کام استکبار را شیرین کردند ولی حضور مردم در صحنه و خلق حماسه 9 دی سبب تحکیم بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان شد.
وی دشمن شناسی را در هر موقعیت و زمان ضروری دانست و افزود: در جریان فتنه سال 88 ماهیت برخی افراد و جریان که تاکنون خود را در سایه دشمن مخفی کرده بودند مشخص شد و پیروان حقیقی ولایت در میدان عمل و در روز به یاد ماندی حماسه نهم دی مشخص شدند.
هاشمی ادامه داد: دوستداران ولایت و حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هیچ موقع و زمانی حتی برای یک لحظه هم دست از ولایت و رهبری بر نخواهند داشت و این را بارها به نمایش گذاشته‌اند که یکی از آن‌ها حماسه نهم دی ماه بود که در تاریخ ثبت شد.
وی به بیانات حضرت امام خامنه‌ای به مناسبت نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند حضور عظیم و تعیین کننده ملت مؤمن، با بصیر و با غیرت ایران در راهپیمایی سراسری نهم دی ماه تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.
فرماندار دشتی با اشاره به این که نهم دی ماه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد یادآور شد: روز نهم دی در تاریخ به عنوان روز بصیرت نام گرفت و به روز به یاد ماندنی یوم الله نهم دی ماندگار شد.
وی اهداف، سیاست‌ها و رویکردهای برنامه‌های پیشنهادی نهم دی ما در شهرستان دشتی را تشریح کرد.
هاشمی از مسئولان دانشگاه‌های شهرستان خواست تا همایش‌هایی را به مناسبت نهم دی ماه برگزار نمایند.
وی همچنین از مردم ولایت‌مدار دشتی خواست تا همچون همیشه با حضور گسترده خود در راه پیمایی یوم الله نهم دی شرکت کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول