اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

توطئه دشمنان در روز نهم دی به خودشان برگشت

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: حماسه 9 دی خنثی‌کننده توطئه شوم فتنه‌گران بود و با راهپیمایی نهم دی توطئه دشمنان به خودشان برگشت.

توطئه دشمنان در روز نهم دی به خودشان برگشت
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس چهارشنبه ‌شب در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر و نهم دی شهرستان کنگان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) اظهار کرد: تبیین ابعاد قیام عاشورا برای نسل جوان امری مهم و ضروری است و علما و روحانیون در این عرصه وظیفه سنگینی دارند.
وی افزود: نهضت‌های اسلامی زاییده تفکرات ناب و الهی امام حسین (ع) است و ندای آزادی و عدالت‌خواهی ملت‌ها و مبارزه با ظلم و جور برگرفته از حماسه بزرگ حسینی در سال 61 هجری است.
فرماندار کنگان با گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) با تبعیت از سیره جدش سیدالشهدا (ع) در زمانی که خفقان همه جا را فراگرفته بود و مردم از بی‌عدالتی و سفاکی رژیم خونخوار پهلوی به ستوه آمده بودند، حسین‌وار علم مبارزه با استبداد را بر دوش گرفت و با حمایت و هوشیاری و حضور ملت حسینی، یزیدیان را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.
یزدان‌شناس عنوان کرد: ایران اسلامی امروز در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و روز‌به‌روز شاهد اقتدار بیشتر ایران در سطح بین‌المللی هستیم.
وی افزود: دشمنان به طور گسترده در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و از هر فرصتی برای این امر بهره می‌برند که البته همواره با حمایت مردم و حضور مردم در صحنه از رسیدن به مقاصد خود بازمانده‌اند.
فرماندار کنگان اضافه کرد: ملت با بصیرت و فهیم ایران روز نهم دی سال 88 با تبعیت از رهبر انقلاب و علم، درک و شعور سیاسی بالای خود مثل همیشه با حضور در صحنه، ضمن خنثی‌کردن توطئه شوم فتنه‌گران و اربابانشان بار دیگر وفاداری خود را به نظام و ولایت نشان دادند.
وی ادامه داد: حماسه نهم‌ دی به حماسه‌‌ای ماندگار در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی تبدیل شده است و گرامیداشت این روز بزرگ تعظیم شعائر دینی و انقلابی است.
فرماندار کنگان عنوان کرد: در روز نهم دی توطئه دشمنان به خودشان برگشت و ولایت‌مداری مردم به زیباترین شکل به جهانیان اثبات شد.
یزدان‌شناس افزود: باید همواره در صحنه باشیم و از ولایت فقیه دفاع کنیم تا مسیر سربلندی و عزت ایران اسلامی تداوم یابد.
در این نشست، دبیر و سایر مسئولان ستاد دهه فجر و بزرگداشت نهم دی معرفی شدند و وظایف کمیته‌های مختلف تبیین شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول