اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر:

حماسه 9 دی باید به یک فرهنگ تبدیل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دیر گفت: اهمیت حماسه نهم دی ماه را باید درک کرده و آن را به یک فرهنگ و باور تبدیل کنیم.

حماسه 9 دی باید به یک فرهنگ تبدیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بحرانی صبح امروز در نشست ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر اظهار داشت: نظام اسلامی ایران بر پایه دو عنصر ایمان و ولایت فقیه استوار شده و دشمن همواره در تلاش برای ضربه زدن به این دو عنصر بوده است.
وی افزود: دشمن با جنگ، تهدید، ترور و تخریب تلاش کرده تا به انقلاب اسلامی ضربه بزند اما متوجه شد انقلاب اسلامی ایران بر دو اصل ولایت فقیه و ایمان مردم استوار است.
فرماندار دیر با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 تلاش کرد تا عمود خیمه انقلاب اسلامی را مورد تهاجم قرار دهد، اضافه کرد: در ادامه راه انقلاب نیز دشمن دست از فتنه بر نمی‌دارد بنابراین ما باید اهمیت حماسه نهم دی ماه را درک کرده و آن را به یک فرهنگ و باور تبدیل کنیم.
بحرانی اظهار داشت: تجمع مردمی، نواخته شدن زنگ میثاق امت با ولایت، نمایشگاه کتاب، برنامه‌های آموزشی از طرف آموزش و پرورش، شب شعر با موضوع بصیرت و رهبری، آذین‌بندی شهر متناسب با شأن حماسه نهم دی ماه، نشست روشنگری نهم دی ماه، ایستگاه نقاشی و ... از جمله برنامه‌های شهرستان دیر در ارتباط با حماسه نهم دی ماه است.
مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز با اشاره به تشکیل 20 کمیته ویژه دهه فجر گفت: کمیته‌ها با جدیت برنامه‌های تدوین شده خود را دنبال می‌کنند تا در موعد مقرر شاهد برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر باشیم.
رضا عابدی افزود: اجرای سرود، تواشیح ولایت، سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه، مسابقه کتبی میثاق با ولایت و بصیرت، تهیه بروشور رنگی شهدای نهم دی ماه، نشست تخصصی در دانشگاه‌ها، نواخته شدن زنگ 9 دی در مدارس، نامگذاری اماکن مهم شهر به نام نهم دی ماه از جمله برنامه‌ها و آیین‌های ویژه دهه فجر و نهم دی ماه در بوشهر است.
در این نشست معاونان فرماندار و شماری از مسئولان کمیته‌های دهه فجر دستگاه‌های اجرایی نظرات و برنامه‌های خود در ارتباط با دهه فجر و نهم دی ماه را ارائه کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول