اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده عالی دولت در دماوند:

9 دی روز بصیرت، آگاهی و بیداری است

خبرگزاری فارس: نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: نهم دی ماه را می‏توان روز بصیرت، آگاهی و بیداری مردم ایران اسلامی دانست.

9 دی روز بصیرت، آگاهی و بیداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علیرضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نهم دی ماه در فرمانداری شهرستان دماوند اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی نهم دی ماه سال 88 اعلام انزجار در مقابل حرمت‏شکنی اندکی از افراد نادان و فریب‏خورده به ساحت اباعبدالله الحسین (ع) بود.
وی با بیان اینکه حضور مردم مسلمان ایران در این حماسه تاریخی به یادماندنی شده است، تصریح کرد: ضربه اساسی جریانات فتنه و عوامل آنان در سال 88 با هدف انتقام‏گیری بر مردم مسلمان و آسیب زدن به ملت ایران بود که با حضور مردم در صحنه خنثی شد.
فرماندار دماوند با اشاره به اینکه حماسه نهم دی ماه را می‏توان بی‏نظیر و مثال‏زدنی در طول تاریخ انقلاب عنوان کرد، بیان داشت: با توجه به اراده و ارادتی که مردم ایران به ساحت مقدس آقا اباعبدالله الحسین (ع) دارند، پاسخ دندان‏شکنی به این حرکت نشان دادند.
قاسمی‏فرزاد با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری که نهم دی ماه را اراده‏ای مافوق انسان توصیف فرمودند، گفت: این اقدام بزرگ موجب شد تا آرامش به سمت جامعه و بر انسان‏های ولایت‏مدار و مومن بازگردد و بعد از آن نیز تمامی فتنه‏ها و آشوب‏ها علیه ایران و حکومت اسلامی فروکش کرد و آرامش به میهن بازگشت.
فرماندار شهرستان دماوند در خصوص دستاوردهای این حرکت بزرگ نیز خاطرنشان کرد: گرچه جریانات فتنه در کشور تا حدودی تخریب کننده بود؛ ولی این واقعه را می‏توان مانوری دانست که ما را در زمینه مقابله با موضوعات و موارد مشابه بیدار و هوشیار ساخت.
قاسمی‏فرزاد با اشاره به در پیش بودن 22 بهمن ماه و همچنین نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند، حضور مردم را در این حرکت بزرگ پرشکوه‏تر از گذشته دانست.
وی اعلام کرد: عوامل و عناصر دشمن و استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار اقداماتی را در راستای بسترسازی ضربه زدن به این نظام و انقلاب در پیش گرفته است اما مردم بار دیگر با حضور مقتدرانه و باشکوه در این سه حماسه با بیداری، هوشیاری و با بصیرت این اقدامات را خنثی خواهند کرد.
فرماندار دماوند ادامه داد: دشمن با طراحی سناریوهای گوناگون خود قصد ضربه زدن و تحت فشار قرار دادن این مردم و جمهوری اسلامی را دارد اما با اقداماتی که انجام شده، مسیرهای این طراحی شناسایی شده و با هوشیاری و بیداری مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری به موقع و با قاطعیت پاسخ آنها داده خواهد شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول