اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

برگزاری مراسم 9 دی در حسینیه اعظم زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به مصادف بودن روز نهم دی ماه با روز جمعه گفت: مراسم روز 9 دی ماه سال جاری در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم 9 دی در حسینیه اعظم زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی در جلسه ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان با اشاره در پیش بودن نهم دی ماه اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته سخنران این مراسم سردار جباری از نیروهای ارزشی انقلاب است.
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات بر انجام تبلیغات لازم از یک هفته قبل از برگزاری مراسم روز نهم دی ماه تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت روز نهم دی ماه در افزایش بصیرت افزایی جامعه بهره برد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری 150 جلسه بصیرت افزایی در مدارس استان زنجان به مناسبت روز نهم دی ماه خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌هایی هم در دانشگاه‌های موجود در استان زنجان برگزار می‌شود.
وی بر وجود ناگفته‌های روز نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: مراسم پیش‌بینی شده در حسنیه اعظم با حضور و مداحی کلامی از مداحان اهل بیت برگزار می‌شود.
حسینی از همکاری شهرداری زنجان برای ایجاد فضای مناسب با روز نهم دی در سطح شهر خبر داد و اضافه کرد: صدا و سیما نیز قول همکاری در برگزاری مراسم‌هایی را برای این روز داده است.
در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از عملیاتی شدن طرح نهضت قرآن آموزی در استان زنجان همزمان با کشور خبر داد و گفت: دستورالعمل این طرح در کشور تدوین و طرح عملیاتی شده است.
امیر نظری تصریح کرد: جوایزی برای حافظان شرکت کننده در طرح نهضت قرآن آموزی از نیم جزء تا حافظان کل در نظر گرفته شده است.
وی جایزه حافظان کل قرآن را سه میلیون تومان به همراه یک سفر حج عمره اعلام کرد و افزود: استاندار زنجان یک هدیه استانی یک میلیون تومانی نیز برای آنها در نظر گرفته است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز امیدواری کرد، طرح نهضت قرآن آموزی در اولویت‌های ستاد راهبردی فرهنگی استان زنجان قرار بگیرد.
وی تعداد افراد زیر پوشش نهضت قرآن آموزی را در کشور 2 میلیون نفر اعلام کرد و اضافه کرد: این تعداد برای استان زنجان 40 هزار نفر در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول