اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هفتگل خبر داد:

زیباسازی بلوار 9 دی در هفتگل

خبرگزاری فارس: شهردار هفتگل گفت: کار زیباسازی بلوار 9 دی در ابتدای ورودی شهر هفتگل بعد از میدان وحدت آغاز شده است.

زیباسازی بلوار 9 دی در هفتگل
محمدحسین ممبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتگل اظهار داشت: به زودی شهروندان هفتگلی شاهد یک بلوار زیبا و سر سبز در ابتدای ورودی هفتگل از سمت اهواز و بخش رغیوه خواهند بود.
وی افزود: پس از حماسه ماندگار و به یاد ماندنی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در روز 9 دی سال 1388 بلوار ورودی شهر هفتگل که تازه از سوی شرکت نفت بازسازی شده بود در سال گذشته به نام 9 دی نام‌گذاری و ثبت شد.
شهردار هفتگل در ادامه به روند زیباسازی این بلوار اشاره کرد و تاکید کرد: شهرداری بر اساس وظیفه ذاتی خود کار زیباسازی ابتدای این بلوار که در محدوده شهر است را با امکانات موجود خود آغاز کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد زیبایی و سرسبزی این بلوار در ورودی شهر خواهیم بود.
وی هزینه اجرای این طرح را 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ از اعتبارات داخلی شهرداری برای اجرای زیباسازی بلوار 9 دی هفتگل هزینه می‌شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: کار خاک‌ریزی، چمن‌کاری، درختکاری و جدول‌کاری خود بلوار و دو طرف آن به پایان رسیده و امیدواریم سازمان برق هم برای انجام روشنایی این بلوار اقدامات لازم را انجام دهد تا از حالت فعلی که تاریکی است، خارج شود.
وی افزود: به دلیل علاقه خاص مردم شریف هفتگل به سنگ معادن این شهر، برای نماکاری و زیباسازی دو طرف بلوار از سنگ معدن هفتگل با چینش خاص خود استفاده کرده‌ایم که بر زیبایی آن افزوده است.
ممبینی طول بلوار 9 دی را حدود 5 کیلومتر اعلام کرد و افزود: چون بیشتر طول این بلوار در خارج از محدوده شهر است لذا زیباسازی آن از اختیارات شهرداری خارج است که می‌طلبد که فرماندار هفتگل با پیگیری و جذب اعتبار زمینه را برای ادامه یافتن این‌ زیباسازی تا تقاطع جاده اهواز شهرکرد در جاده بخش رغیوه فراهم کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول