اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

حماسه 9 دی از افتخارات مردم پاکدشت است

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌پاکدشت با اشاره به ولایتمداری مردم پاکدشت گفت: حماسه 9 دی از افتخارات مردم پاکدشت است.

حماسه 9 دی از افتخارات مردم پاکدشت است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی ساعتی پیش قبل از سخنان رئیس جمهور که در راستای چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان تهران در ورزشگاه شهید محسن پازوکی پاکدشت برگزار شد گفت: حضور رئیس جمهور در جمع مردم سلحشور و خداجوی و ولایتمدار پاکدشت را خیر مقدم می گوییم، حضور رئیس جمهور جهادی در پاکدشت پر از خیر و برکت است.
فرماندار شهرستان پاکدشت مصوبات هیئت دولت در سفرهای قبلی به شهرستان پاکدشت اشاره کرد و گفت: تصویب 30 پروژه در حوزه آموزش از دیگر برکات سفرهای قبلی هیئت دولت بوده که از این میزان 25 پروژه آماده بهره‌برداری است و بقیه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: احداث مسکن مهر را از دیگر برکات سفرهای دور قبل هیئت دولت به پاکدشت است و برای تحقق این مهم 150 هکتار تعیین شد و 12 هزار واحد مسکن مهر با نام امام رضا (ع) در این طرح تعریف شد که از این مقدار 8 هزار واحد آن نیز آماده واگذاری است و 8 هزار واحد در حال آماده سازی است که تا پایان سال آماده بهره برداری می شود.
مقبلی به مصوبات هیئت دولت در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: احداث بیمارستان یکصد تختخوابی پاکدشت که از نیازهای مبرم مردم شهرستان بود یکی از برکات سفرهای استانی است که در حال حاضر بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به لطف خدا تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
فرماندار شهرستان پاکدشت تاکید کرد: احداث محور گرمسار به پاکدشت یکی دیگر از کارهای بزرگ دولت است که کار ساخت این محور به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.
وی در ادامه متروی پاکدشت را یکی دیگر از برکات سفر هیئت دولت به شهرستان پاکدشت دانست و خاطرنشان کرد: کار مطالعاتی این طرح به پایان رسیده و با تأکید دوباره رئیس جمهور سرعت بیشتری گرفته است.
فرماندار پاکدشت تصریح کرد: تجهیز و نوسازی 90 درصدی ناوگان حمل و نقل پاکدشت از دیگر برکات سفرهای استانی رئیس جمهور به پاکدشت است.
وی با اشاره به تلاش های مجموعه شهرستان در بخش ایجاد فرصت‌های شغلی خاطرنشان کرد: 10 هزار فرصت شغلی از 21 هزار فرصت وعده داده شده با آمار و ارقام ثبت شده و مستند در سامانه، ایجاد شده است و در بخش کشاورزی نیز با دادن بسته‌های حمایتی به کشاورزان و دامپروران و تامین گاز مورد نیاز گلخانه ها از این قشر زحمتکش نیز حمایت شده است. 
فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان با اشاره به ولایت مداری مردم این شهرستان تصریح کرد: حماسه 9 دی یکی از افتخارات مردم شهرستان پاکدشت است و با حضور هزاران نفری خود در دفاع از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نشان دادند که همواره در صف خط مقدم هستند.
‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول