اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن ملایر عنوان کرد:

پیشرفت مطلوب مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن شهرستان ملایر از پیشرفت مطلوب مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان خبر داد.

پیشرفت مطلوب مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی
محمد قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: از سال 84 که کار مقاوم‌سازی روستاها آغاز شده، در شهرستان ملایر نیز در بخش‌های مختلف این مقاوم‌سازی‌ها صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.
وی از مقاوم‌سازی 3 هزار و 681 مسکن روستایی از سال 84 تاکنون در بخش جوکار ملایر خبر داد و افزود: از سال 80 تاکنون 6 هزار و 739 جلد سند در بخش جوکار صادر شده و برای 53 روستا نیز طرح هادی تهیه شده است.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان ملایر از بهسازی 17 روستا در بخش جوکار ملایر خبر داد و ادامه داد: 3 هزار و 257 واحد نیز در بخش مرکزی ملایر مقاوم‌سازی شده است.
وی با بیان اینکه در 37 روستا در این بخش نقشه‌برداری ثبتی انجام شده است، بیان کرد: 3 هزار و 892 جلد سند نیز صادر شده و برای 53 روستا نیز طرح هادی تهیه شده است.
قاسمی از مقاوم سازی یک هزار و 805 واحد مسکونی در بخش زند ملایر خبر داد و ابراز کرد: برای 35 روستا نیز نقشه سطحی تهیه شده است و یک هزار و 596 جلد سند نیز برای این بخش صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای 42 روستای آن نیز طرح هادی تهیه و چهار روستا نیز در دست اقدام است که تا پایان سال انجام می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان ملایر گفت: در بخش سامن نیز تاکنون 5 هزار و 241 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده است.
 وی افزود: برای 3 هزار و 969 جلد سند نیز برای روستاییان این بخش صادر شده و برای 38 روستا نیز نقشه سطحی تهیه شده است که بهره‌مندی همه روستاها از طرح هادی از دیگر فعالیت‌های انجام شده به شمار می‌رود.
قاسمی در پایان سخنانش تأکید کرد: تا پایان سال گذشته 331 مزار شهید در شهرستان ملایر ساماندهی شده که شامل 32 گلزار شهید است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال تمام گلزارهای شهدا در شهرستان ملایر ساماندهی خواهند شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول