اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اداری بنیاد مسکن کشور خبر داد:

توجه ویژه بنیاد مسکن کشور به ورزش کارکنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از توجه ویژه بنیاد مسکن کشور به ورزش کارکنان خبر داد و گفت: پروژه‌های کلان در دست اجرای بنیاد مسکن نیازمند افراد زبده و ورزشکار است.

توجه ویژه بنیاد مسکن کشور به ورزش کارکنان
جلال‌الدین خزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه بنیاد مسکن مجموعه‌ای فنی و مهندسی است، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح کشور پروژه‌های کلانی را در دست اجرا دارد که از آن جمله می‌توان به پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار و مقاوم‌سازی دو میلیون واحد مسکونی در روستاهای کشور اشاره کرد.
وی برنامه‌ریزی و اجرای این پروژه‌های عظیم را نیازمند نیروهای زبده، آماده و ورزشکار دانست و گفت: در همین راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چند سال است که با طراحی تقویم ورزشی، در طول سال مسابقات مختلف ورزشی را در سطح کشور برگزار می‌کند.
مدیرکل امور اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور فوتسال، تنیس، والیبال، شنا و دومیدانی را از جمله رشته‌های ورزشی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم ورزش برای سلامتی بدن، بنیاد مسکن به همگانی‌سازی ورزش در بین کارکنان به صورت ویژه پرداخته است.
وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری دسته یک کارکنان بنیاد مسکن کشور در قم اظهار کرد: امیدواریم این رقابت‌ها که همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه فرخنده کرامت در قم برگزار می‌شود منجر به رفاقت و دوستی بیشتر بین همکاران ما در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شود.
خزایی همچنین به تیم‌های حاضر در سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری دسته یک کارکنان بنیاد مسکن کشور اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها امسال با حضور 14 تیم، قم،‌ هرمزگان، خوزستان، لرستان، ‌همدان، اردبیل، بوشهر،‌ گیلان، خراسان رضوی،‌ مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی استان مقدس قم در حالی برگزاری است.
وی افزود: تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات در قالب چهار گروه به رقابت می‌پردازند که البته با توجه به اینکه 14 تیم در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، رقابت‌ها در دو گروه چهارتیمی و دو گروه سه تیمی برگزار شد.
مدیرکل امور اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خاطرنشان کرد: از هر گروه دو تیم به مرحله دوم مسابقات راه پیدا می‌کنند که این مرحله از مسابقات به صورت حذفی برگزار می‌شود تا تیم‌های برتر سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری دسته یک بنیاد مسکن کشور معرفی شوند.
لازم به یادآوری است سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از 6 مهر ماه در سالن دو هزار نفری حیدریان قم آغاز شده است و تا 11 مهر ماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول