اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه در مجلس:

نمایندگان مجلس آماده همکاری با بنیاد مسکن هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان گفت: نمایندگان استان کردستان آماده دفاع از لوایح و طرح‌های مربوط به بنیاد مسکن در مجلس هستند.

نمایندگان مجلس آماده همکاری با بنیاد مسکن هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدعماد حسینی ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل و نماینده ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان اظهار داشت: رسالت اصلی بنیاد مسکن کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر است و از این‌رو باید در این راستا نهایت تلاش خود را به کار ببرد.
وی افزود: این بنیاد می‌تواند با ارائه طرح‌های مختلف که بتواند به رفع محرومیت استان کمک کند زمینه توسعه استان را فراهم کند و در این راستا نمایندگان مجلس نیز همکاری لازم را خواهند داشت.
وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری استان کردستان سرزمین وفا، صفا، ایمان و فداکاری است و این سرزمین مردان بزرگی را برای خدمت می‌طلبد.
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کسانی که به عنوان مدیر در این استان خدمت می‌کنند از مردان بزرگ خداوند هستند و مردم نیز باید آنها را همراهی نمایند.
حسینی مشارکت مردم کردستان در همه عرصه‌ها را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: با وجود خیران کردستانی و مدیران پرتوان این استان می‌تواند به جایگاه مطلوبی در سطح کشور دست یابد.
وی همچنین تعامل مسئولان ادارات مختلف استان را گام ارزنده‌ای در راستای آبادانی این استان عنوان کرد و بیان داشت: هیچ همکاری و تعاملی بی‌نتیجه نخواهد بود و می‌تواند قطعا به جاهای ارزنده‌ای برسد.
وی در پایان سخنان خود از فعالیت‌های ارزنده صورت گرفته توسط محمدرضا رضافرح مدیرکل اسبق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خدمات تمامی نیروهای این بنیاد در سطح استان تقدیر کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول