اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری صورت گرفت؛

آغاز مسابقات کشوری فوتسال بنیاد مسکن در قزوین

خبرگزاری فارس: سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال بنیاد مسکن کشور در قزوین آغاز شد.

آغاز مسابقات کشوری فوتسال بنیاد مسکن در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال بنیاد مسکن کشور عصر امروز در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین آغاز شد.
 
* پهلوانی در ولایتمداری است
قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سیزدهمین دوره مسابقات سراسری فوتسال بنیاد مسکن کشور را در حالی آغاز می‌کنیم که پس از برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان شاهد برپایی این دوره از مسابقات هستیم.
حجت‌الاسلام رمضانعلی رمضانی ادامه داد: در حادثه کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) پهلوانی بزرگ بود و چه رشادت‌ها و فداکاری‌ها که از این مرد بزرگوار شنیده‌ایم.
وی افزود: از همین روست که در زیارت نامه این پهلوان بزرگ و این مرد وفادار با عبارت‌هایی همچون عبد صالح، المطیع‌لله ولرسوله و لامیرالمومنین و الحسن والحسین یاد می‌کنیم.
قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: در روز عاشورا به حضرت عباس پیشنهادهای زیادی شد و برای جدایی حضرت ابوالفضل‌العباس از امام حسین(ع) دشمن حاضر بود هرکاری بکند ولی این مرد بزرگوار و این پهلوان فداکار چون کوه ایستاد.
وی عنوان کرد: هر کس خدا، پیامبر و امام داشته باشد خیر و صلاح با اوست ولی اگر فردی بدون اینها باشد، نمی‌تواند ادعایی برای حرکت در راه راست داشته باشد بنابراین قهرمان و پهلوان واقعی کسی است که مطیع خداست.
رمضانی تصریح کرد: ما به ولایتمداری و شیعه بودن خود می‌نازیم و هرچه داریم از پیروی اهل بیت (ع) است؛ کشور ما کشور امام زمانی است و سیدی عظیم‌الشان فرماندهی کل قوا و رهبری جامعه ما را بر عهده دارد.
 
* میزبانی مناسب قزوینی‌ها
مدیرکل پشتیبانی بنیاد مسکن کشور در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه مسابقات فوتسال بنیاد مسکن با حضور تیم‌های استان‌های مختلف امروز آغاز شد که 150 تا 160 نفر از ورزشکاران در این دوره از مسابقات حضور دارند.
جلال‌الدین خزائی عنوان کرد: خوشبختانه استان قزوین توانسته است امکانات خوبی را فراهم کند و این مسابقات به میزبانی قزوین برگزار شود.
وی اعلام کرد: در رشته فوتسال در سی و یک استان کشور بنیاد مسکن تیم فعال دارد و خوشبختانه لیگ دسته یک در استان قم برگزار شد و لیگ دسته دو در استان قزوین برگزار می‌شود.
مدیرکل پشتیبانی بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی و ایلام شرکت نکردند که باید در این خصوص بررسی شود.
 
* 70 درصد بنیاد مسکنی‌ها به ورزش اهتمام دارند
دبیر سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز گفت: سیزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته دو به صورت دوره‌ای و حذفی برگزار می‌شود.
امیر خزلی افزود: خوشبختانه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برنامه‌های ورزشی از جایگاه خوبی برخوردار است به طوری که هفتاد درصد از پرسنل بنیاد مسکن به امر ورزش اهتمام دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول