اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال بنیاد مسکن کشور؛

تیم بنیاد مسکن قم به مقام سومی بسنده کرد‌

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بنیاد مسکن قم با برتری مقابل تیم کهگیلویه و بویراحمد به مقام سومی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور دست یافت.

تیم بنیاد مسکن قم به مقام سومی بسنده کرد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم و کهگیلویه و بویر احمد پیش از ظهر امروز در مسابقه رده‌بندی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند.
دو تیم در حالی پا به این مسابقه گذاشتند که در مسابقه نیمه نهایی با قبول شکست مقابل حریفان خود شانس قهرمانی در این دوره از مسابقات را از دست داده بودند.
تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم تا رسیدن به این دیدار در مرحله گروهی از سد تیم‌های کهگیلویه و بویراحمد، سمنان و بوشهر گذشت و در مرحله حذفی نیز تیم سیستان و بلوچستان را مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.
تیم فوتسال بنیاد مسکن قم در دیدار نیمه نهایی نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند و در مسابقه‌ای که با حرف و حدیث‌های زیادی رو به رو بود با نتیجه 6 بر 4 مغلوب تیم قدرتمند خوزستان شد و به دیدار رده‌بندی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور راه یافت.
تیم کهگیلویه و بویراحمد نیز برای رسیدن به مسابقه نیمه نهایی سیزدهمین دوره مسابقات دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تیم‌های بوشهر و سمنان را در مرحله گروهی شکست داد و برابر حریف خود در مرحله حذفی نیز به پیروزی رسید.
تیم‌های فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم و کهگیلویه و بویر‌احمد که در مرحله گروهی نیز یک بار در مقابل هم قرار گرفتند که در آن بازی این تیم قم بود که توانست با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شود.
اما در مسابقه رده‌بندی تیم‌های قم و کهگکیلویه و بویراحمد با آشنایی کامل از یکدیگر به مصارف هم رفتند، بازیکنان تیم فوتسال قم که اتفاقات بازی روز گذشته مقابل خوزستان را به فراموشی سپرده بودند در این بازی نیز که بازی زیبا و جذابی بود توانستند شش گل به حریف بزنند تا دو گلی که دریافت کردند بی‌ثمر باشد و پیروز از میدان مسابقه خارج شوند.
تیم فوتسال قم با این پیروزی به عنوان سومی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور دست یافت و تیم کهگیلویه و بویراحمد چهارم شد.
هادی رنجبر، مربی تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با تمجید از بازی بازیکنان تیمش گفت: دراین بازی توانستیم تیم خوب کهگیلویه و بویراحمد را یک‌بار دیگر شکست داده و مقام سومی این مسابقات را از آن خود کنیم.
وی عنوان کرد: تیم کهگیلویه و بویراحمد بازی محکمی در برابر ما انجام داد اما با توجه به شناختی که از این تیم در مرحله گروهی نیز داشتیم توانستیم با استفاده از نقاط ضعف این تیم شش گل به ثمر برسانیم و پیروز از میدان مسابقه خارج شویم.
هادی رنجبر گفت: در این مسابقه احمدی جدی(سه گل)، جواد جدی، میثم اینانلو و ولی رحمانی گل‌های تیم فوتسال بنیاد مسکن قم را به ثمر رساندند ضمن اینکه بازیکنان ما در این مسابقات بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و اگر اتفاقات بازی نیمه‌نهایی رخ نمی‌داد تیم قم باید یکی از تیم‌های فینالیست این مسابقات بود.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول