اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد:

فراهم‏سازی بسترها برای برگزاری انتخابات در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: بسترهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در این شهرستان فراهم شده است.

فراهم‏سازی بسترها برای برگزاری انتخابات در فیروزکوه
سعید افشارنادری امروز در گفت‏‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‏ترین برنامه‏ها و طرح‏های ملی است که کارهای مقدماتی برگزاری آن از ماه‏های قبل آغاز شده است.
وی اضافه کرد: همچنین با برگزاری جلساتی با حضور استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان، اقدامات و بسترهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات فراهم شده است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: مردم باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند زیرا انتخابات پایه‏های استحکام نظام و همچنین امنیت کشور است.
افشارنادری ادامه داد: ما همه ظرفیت‏های خود را به کار می‏بریم تا مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.
وی تاکید کرد: مدیران و دستگاه‏های اجرایی باید طوری عمل کنند که حضور حداکثری در انتخابات را به خوبی شاهد باشیم.
فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: کاندیداها و شرکت‏کنندگان در انتخابات باید در چارچوب قوانین تعیین شده حرکت کنند.
افشارنادری گفت: همچنین مسئولان اجرایی انتخابات و ماموران تبلیغاتی نامزدها باید در این حرکت ملی به قانون تمکین کنند.
وی ادامه داد: مجریان و امانت‏داران این طرح باید فضای رقابتی در بین کاندیداها را توام با فضایی آرام و اطمینان‏آور برای جذب و جلب اعتماد و حضور مردم در انتخابات فراهم سازند تا مردم در این عرصه نمایندگان اصلح را انتخاب کنند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: ما باید هوشیارانه مراقبت و حراست کنیم تا دشمنان و عده‏ای سودجو برای منافع نظام‏ستیزی خود از این عرصه بهره نبرند و ناامنی‏ها ایجاد نکنند و باید شرایط را برای ورود این افراد محفوظ و مختوم نگه داشته باشیم.
افشارنادری با بیان اینکه برگزاری انتخابات عزم ملی می‏‏طلبد، گفت: هیئت‏‏های اجرایی و نظارت، دستگاه‏ها، ستادهای اجرایی و سایر نهادها باید با همکاری هم امکانات و شرایط لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند.
وی اظهار کرد: هیئت‏های بازرسی چارچوب زمان‏بندی را برای برقراری امنیت، پشتیبانی و تامین مایحتاج و زیرساخت‏های برگزاری انتخابات تعیین کنند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: کاندیداهای انتخاباتی نیز باید طوری در مسیر قانون حرکت کنند و با دستگاه‏ها هماهنگ باشند تا در کنار آنها مردم هم با حضور و خویشتن‏داری خود فضایی قانونی، پرشور و نشاط را در پای صندوق‏های رای ایجاد کنند.
افشارنادری اظهار کرد: رسانه‏ها و مطبوعات ملی و محلی نیز باید مردم را از طریق انعکاس واقعیت‏ها، قوانین و اهمیت انتخابات به سمت و سویی ببرند که فضایی آرام و با نشاط و قانونمند فراهم شود.
وی تاکید کرد: مردم خود را مدیر و مهره اصلی برگزاری این طرح ملی بدانند و در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: رسانه‏ها باید اخبار انتخابات را طوری در افکار عموم مردم جای دهند که بدانند حتی یک رای بیشتر هم می‏تواند در سرنوشت یک منطقه و حتی کشور تعیین‏کننده و موثر باشد.
افشارنادری افزود: مردم باید احساس مسئولیت کرده و با مشارکت در انتخابات، به وظیفه دینی، اسلامی و ملی خود عمل کنند.
وی افزود: ما باید به خود ببالیم که در این سال‏ها در هیچ جای دنیا چنین مشارکت مردمی، با نشاط و قانون‏مندی که از دستاوردهای انقلاب ماست را شاهد نبوده‏ایم و همه ما باید از این دستاورد بزرگ ملی صیانت کنیم.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با سیاست‏گذاری‏هایی که از سوی مدیران کشوری و استانی صورت گرفته و در راستای قوانینی که تصویب شده، کمیته‏ها و هیئت‏هایی تشکیل شده و با برگزاری جلساتی به هر کمیته بخشی از کارهای مربوط به انتخابات محول شده است.
افشارنادری گفت: برای هر کدام از کمیته‏های آموزشی، امور حقوقی، روابط عمومی، فناوری، امنیتی، تدارکات و پشتیبانی، تجهیز صندوق‏ها و شعبات اخذ رای ‏در ستاد برنامه‏ها و شرح وظایفی طبق برنامه زمان‏بندی تعیین و تدوین شده و تعاملات خوبی با آنها به وجود آمده است.
وی با بیان اینکه کمبودهای شعبات و هیئت‏های اجرایی انتخابات برطرف می‏شود، خاطرنشان کرد: تحرکات کاندیداها برای مطرح کردن خود در مردم نیز نظارت و مدیریت می‏شود.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول