اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

دست‌های ناپاک نباید در انتخابات حضور داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند با هشدار به مسئولان گفت: نباید بگذاریم دست‌های ناپاک در انتخابات حضور داشته باشند.

دست‌های ناپاک نباید در انتخابات حضور داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در جمع مسئولان اجرایی انتخابات خراسان جنوبی انتخابات را سکوی عزت ملی و اسلامی کشور جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
وی با اشاره به شرایط کنونی گسترش اسلام‌خواهی در جهان تصریح کرد: امروز ما شاهد این هستیم که آثار انقلاب در نزدیکی کاخ سفید نیز در حال ظهور است.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در سطح جهان سه روش برای حاکمیت وجود دارد، اظهار داشت: استفاده از قدرت یکی از این روش‌ها است که تجربه ثابت کرده این یک منطق شکست خورده است.
رضایی بیرجندی فریب و تزویر را دومین روش حکومتی در سطح جهان عنوان کرد و گفت: دشمنان ما به دنبال فریب افکار عمومی جهان هستند و به همین سبب هر روز قدرت رسانه در جهان افزایش پیدا می‌کند.
وی حق‌گرایی را سومین روش حکومتی عنوان کرد و افزود: این روش تنها مدل حکومتی است که می‌تواند سعادت بشر را تضمین کند.
امام جمعه بیرجند به اهمیت برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از این هیچ ارزشی برای رای و نظر مردم وجود نداشته است ولی پس از انقلاب اسلامی مسئولان به دنبال رای و نظر مردم هستند و این عزت‌مندی است.
رضایی بیرجندی افزود: ضعف است که بگذاریم عده‌ای نظر مردم را بخرند و نباید بگذاریم که قدرت و ثروت وارد بافت انقلاب شوند.
وی ادامه داد: باید به این مسئله معتقد باشیم که حاکمیت مطلق از آن خدا است و مردم نیز در انتخاب آزاد هستند و نیاز به قیم ندارند و مسئولان باید زمینه انتخاب آزاد و آگاهانه را برای مردم فراهم آورند و این اصل است.
امام جمعه بیرجند خطاب به مسئولان گفت: این انقلاب امانت خدا و شهداست و نباید بگذاریم عده‌ای با تزویر سد راه ملت شوند چرا که این انقلاب و این ملت راه خود را پیدا کرده است و منحرف نمی‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول