اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

بنیاد شهید وارد هیاهوی سیاسی و انتخاباتی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: حرمت بنیاد شهید به احترام شهدا و امام شهدا حفظ می‌شود و این نهاد هیچ‌گاه وارد بازی‌ها و هیاهوهای سیاسی انتخاباتی نمی‌شود.

بنیاد شهید وارد هیاهوی سیاسی و انتخاباتی نمی‌شود
علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، سیاست‌ها و اهداف این نهاد مقدس را در جهت خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری دانست و اظهار کرد: از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌گذاری به جامعه ایثارگری و کاهش مشکلات و آلام و دردهای آنان استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: خداوند زمانی از ما راضی و خشنود است که بتوانیم موجبات رضایت‌مندی خانواده شهدا را فراهم سازیم. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با اشاره به سیاست‌های این نهاد مقدس در ارائه خدمات عادلانه به جامعه ایثارگری گفت: عدالت محوری، مهرورزی، تقسیم عادلانه خدمات بین جامعه ایثارگری و حرکت در مسیر متعالی نظام اسلامی و ولایت محوری از مهم‌ترین رویکردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران است. 

*بنیاد شهید وارد هیاهوی سیاسی نمی‌شود
امیری افزود: بنیاد شهید مکان مقدسی است و اعتقاد ما بر این است که تقدس و حرمت این نهاد باید حفظ شود. وی گفت یکی از راه‌های حفظ این حرمت تکریم جامعه ایثارگری و دوری جستن از هیاهوهای سیاسی و جلوگیری از ورود زیاده‌خواهان سیاسی به این نهاد مقدس است.
مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نسبت به سوءاستفاده از وجهه خانواده شهدا برای امر تبلیغات سیاسی هشدار داد و عنوان کرد: اجازه نخواهم داد از بنیاد شهید و نام شهدا استفاده ابزاری و تبلیغاتی شود و این بنیاد مبرا از هرگونه نابهنجاری‌های سیاسی خواهد بود. 
ایثارگران و خانواده معظم شهدا پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی هستند
امیری افزود: بنیاد شهید به تعبیر امام افضل همه نهادهاست و باید حرکات، رفتارها و عملکردها بر مبنای فرهنگ متعالی اسلامی پایه‌گذاری و در این حرکت الهی از همه امکانات موجود در جامعه برای بهره گرفتن خدمات به جامعه ایثارگری  که ولی نعمتان انقلاب هستند، بهره گرفت.
 وی تصریح کرد: بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه‌داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
امیری گفت: امید است بتوانیم با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر خدمات دولت کریمه، حول عدالت محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و توانمندی‌های این سازمان، تلاش مضاعفی را برای خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز و خانواده‌های معزز آنان در ابعاد مادی و معنوی و در سطوح فردی و اجتماعی و با رویکرد فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیریم. 
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول