اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

روشنگری جریان فتنه به فضای انتخابات کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: روشنگری جریان فتنه به فضای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس کمک می‌کند.

روشنگری جریان فتنه به فضای انتخابات کمک می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی صبح امروز در نشست ستاد دهه فجر و نهم دی ماه در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در برگزاری جلسات هماهنگی نهم دی ماه و دهه فجر از استان‌های پیشرو در کشور محسوب می‌شود.
وی افزود: باید به سمت فضای تحلیل و آشنایی جامعه دانشگاهی با جریان فتنه برویم.
معاون استاندار بوشهر گفت: در این مسیر باید کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها با محوریت تحلیل و تاریخچه فتنه در اسلام برگزار شود.
شنبدی با بیان اینکه انتخابات می‌تواند ذخیره‌ای برای امنیت ملی کشور باشد، اضافه کرد: موضوع حماسه نهم دی ماه نیز باید به صورت جدی در دانشگاه‌ها دنبال شده و از امور فرهنگی دانشگاه‌ها نیز انتظار داریم مجموعه اقدامات را مستند کرده و به معاونت سیاسی استانداری ارسال کنند.
وی با بیان اینکه نیروهای نظامی استان نیز برنامه‌های در ارتباط با تبیین حماسه 9 دیماه داشته باشند، خاطرنشان کرد: نقش حماسه نهم دیماه در انقلاب و حضور گسترده مردم در این حماسه باید به خوبی تبیین شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تاکید کرد: در این برنامه‌ها نقش رهبری و ولایت فقیه در خنثی شدن توطئه‌ها باید مطرح شده و آثار تفکر عاشورایی را نیز تبیین کنیم.
شنبدی گفت: تبعیت از رهبری و دشمن شناسی شاه بیت ویژه برنامه‌های کرسی آزاداندیشی باید باشد.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: حماسه نهم دی ماه و دهه فجر دو رویداد مهم و اساسی در نظام اسلامی ما محسوب می‌شود و جا دارد به بهترین شکل به آن پرداخته شود.
نصرالله شفیعی افزود: با بزرگداشت‌های مطلوب و تاثیرگذار در ارتباط با این دو حماسه، نظام اسلامی پویایی و طراوت خود را حفظ می‌کند.
وی با اشاره به دیدار مسئولان ستاد نهم دیماه با رهبر معظم انقلاب افزود: حضور پرشور و ایمان مردم دو عنصر برجسته در حماسه نهم دی ماه بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول