اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مسئولان زمینه رقابت سالم انتخابات مجلس را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان اجرایی باید شرایط یک رقابت سالم و عادلانه را برای کاندیداهای مجلس فراهم کنند.

مسئولان زمینه رقابت سالم انتخابات مجلس را فراهم کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در گردهمایی آموزشی توجیهی نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور فرمانداران و بخشداران خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: بهترین، سالم‌ترین و مردمی‌ترین انتخابات در سطح دنیا متعلق به کشور ایران است.
وی برگزاری انتخابات را نماد دموکراسی، مردم‌سالاری دینی و مظهر بروز و تجلی ارزش‌های اسلامی و انسانی دانست و گفت: هر چه از این 29 انتخابات در کشور ما گذشته است انتخابات ما مردمی‌تر، سالم‌تر و با مشارکت بیشتر انجام شده است.
استاندار خراسان جنوبی افزود: هر چند در این سال‌ها تلاش و فشار نظام سلطه نیز افزایش پیدا کرده است و برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی از راهکارهای پیچیده‌تر و مستمرتری بر علیه نظام ما استفاده کرده است.
رشید با بیان اینکه انتخابات سختی را پیش رو داریم، تصریح کرد: امید است این انتخابات با حضور حداکثری مردم انجام شود تا مثل همیشه دشمنان آرزوی دیرینه خود را به گور ببرند.
وی به شرایط و ویژگی‌های خاص انتخابات آینده مجلس اشاره کرد و افزود: یکی از این شرایط خاص وضعیت موجود در کشورهای منطقه و جهان است که بر این اساس دشمن نیز برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده است.
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن برای مهار بیداری اسلامی که نشأت گرفته از انقلاب ما است به دنبال ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی منطقه است و رسالت ما در این بین خطیرتر از گذشته است.
رشید ادامه داد:  شرایط داخلی کشور ما نیز شرایط ویژه‌ای است چرا که با اجرای هدفمندی یارانه‌ها و اصل 44 دشمن به دنبال سوء‌ استفاده است همچنین پیوند برخی از گروه‌های منافق از جمله سلطنت‌طلب‌ها و عوامل فتنه نیز از جمله دلایل ایجاد این شرایط خاص است که سبب شده انتخابات آینده از حساسیت‌های زیادی برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه دولت ضعف‌هایی دارد، افزود: البته باید منصفانه نگاه کنیم چرا که خیلی از معروفات در این دولت وارد اصل جامعه شدند و ما نباید به دنبال تخریب افراد باشیم چرا که دشمن می‌تواند از این شرایط برای درگیری‌های داخلی استفاده کند.
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: مسئولان نباید مرعوب برخی از جوسازی‌های ساختگی باشند بلکه باید جو شکن باشند تا از وقوع برخی از مشکلات پیشگیری شود.
رشید از مسئولان انتخابات استان خواست که در برگزاری صحیح انتخابات تلاش کنند و امانتدار رای مردم باشند تا سبب عزت‌مندی ما شود.
وی همچنین از مسئولان اجرایی انتخابات خواست که قانون‌گرایی را به عنوان یک اصل مهم در سرلوحه کاری خود قرار دهند و نباید سلایق و نگرش‌های شخصی در جریان مسائل انتخاباتی دخیل باشد تا مشکلی ایجاد نشود.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخابات بهترین صحنه برای بروز اخلاقیات است، گفت: حاکمیت اخلاق در جریان برگزاری انتخابات باید به عنوان یک اصل مهم در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول