اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

تقسیط 3 هزار مورد از وام‌های معوقه کشاورزان در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی از تقسیط 3 هزار مورد وام های معوقه کشاورزان به میزان250 میلیارد ریال در استان خبر داد.

تقسیط 3 هزار مورد از وام‌های معوقه کشاورزان در آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، داود برنج فروش‌آذر، صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بخش تولید و کشاورزی شهرستان کلیبر از اجرایی شدن یک ضامن برای وام‌های زیر 100میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: ضامنی که دارای توان مالی و اعتباری باشد بانک کشاورزی برای وام‌های زیر 10 میلیون تومان قبول و پرداخت می‌کند.
وی از تقسیط  3هزار مورد وام‌های معوقه به میزان 250 میلیارد ریال در استان خبر داد و افزود: در کلیبر در این خصوص 185 مورد با 7 هزار میلیون ریال از محل بند 28 کارسازی شده است.

واردات بی‌رویه دام از کشورهای همجوار
ارسلان فتحی‌پور، نماینده مردم شهرستان کلیبر نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم رفع موانع تسهیلات ارائه شده به کشاورزان گفت: طبق ماده 28 قانون بودجه سال 90 برای یک بار پنج سال تقسیط می‌شود و از سر فصل مطالبات سررسید گذشته و معوق خارج می‌شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از واردات بی‌رویه دام از کشورهای همجوار انتقاد کرد و گفت: به منظور حمایت از بخش تولید و عشایر، طرحی به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای خرید دام از عشایر استان آذربایجان شرقی ارائه شده که به طور جدی پیگیری می‌شود.
وی از پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه به صورت ریالی به کشاورزان خبر  داد و گفت: بانک کشاورزی می‌تواند از این صندوق برای پرداخت وام استفاده کند.
ماده 28 قانون بودجه سال 90 تاکید می‌کند به منظور حمایت از تولید و اشتغال، به بانک‌ها و موسسات اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی اجازه داده می‌شود با تایید هیئت مدیره بانک‌ها و موسسات اعتباری، اصل و سود تسهیلات سررسید شده و معوق واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی را که در بازپرداخت بدهی‌های خود دچار مشکل شده‌اند، برای یک بار تا پنج سال تقسیط و از سرفصل مطالبات سر رسید گذشته و معوق خارج کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول