اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی جهاد کشاورزی استان یزد اعلام شد؛

اختصاص 20 میلیارد ریال برای خرید ادوات کشاورزی در یزد

خبرگزاری فارس: مدیر امور مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از اختصاص 20 میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌دار خرید ادوات کشاورزی به استان یزد خبر داد.

اختصاص 20 میلیارد ریال برای خرید ادوات کشاورزی در یزد
محمدحسین ملانوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: از سوی وزارت جهاد کشاورزی مبلغ 20 میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌دار برای خرید تراکتور، کمباین و سایر ادوات کشاورزی به استان یزد اختصاص داده شد.
مدیر امور مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان یزد خاطرنشان کرد: کشاورزان، تراکتورداران حرفه‌ای و سایر متقاضیان بخش کشاورزی می‌توانند به منظور استفاده از این تسهیلات به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و با تکمیل فرم مشخصات از این مزایا استفاده کنند.
ملانوری با تاکید بر برآورد درخواست تسهیلات تمام ادوات و دنباله بندها افزود: متقاضیان زمان ارائه درخواست، همه ادوات مورد نیاز خود را برآورد می‌کنند تا در به کارگیری تراکتور و استفاده بهینه از آن با مشکل مواجه نشوند.
وی خاطرنشان کرد: برای هر دستگاه تراکتور حداقل یک دستگاه نوین از قبیل انواع سرشاخه خردکن و جمع‌کن، رتی واتورهای سنسوردار، بالابرهای درختان میوه، مجموعه‌های هرس و برداشت پشت تراکتوری، دستگاه‌های خاک‌ورزی حفاظتی، دستگاه‌های کشت مستقیم یا نوتیلج از طرف مدیریت شهرستان به کشاورزان ابلاغ خواهد شد.
ملانوری در پایان اذعان داشت: به منظور سهولت کار کشاورزان، متقاضیان ادوات کشاورزی می‌توانند از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های خود به طور مستقیم به بانک‌های عامل معرفی و نسبت به دریافت تسهیلات یارانه‌دار اقدام کنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول