اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین المپیاد ورزشی فرهنگی ایثارگران بانک‌ها؛

بانک کشاورزی فاتح هفتمین المپیاد ایثارگران سیستم بانکی کشور شد

خبرگزاری فارس: در هفتمین المپیاد ورزشی ایثارگران بانک‌های کشور که به میزبانی مازندران برگزار شد، تیم بانک کشاورزی فاتح این مسابقات شد.

بانک کشاورزی فاتح هفتمین المپیاد ایثارگران سیستم بانکی کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی هفتمین المپیاد ورزشی ایثارگران سیستم بانکی کشور، مراسم اختتامیه هفتمین المپیاد ورزشی ایثارگران  سیستم بانکی کشور به میزبانی بانک سپه با حضور اعضای هیئت مدیره بانک‌ها، معاون وزیر اقتصاد، معاون وزیر ورزش، پاشایی فام مدیر عامل بانک سپه، معاون استانداری مازندران، مدیران بانک‌های استان مازندران و تنی چند از مقامات استانی در مرکز آموزش بانک کشاورزی برگزار شد.
در این مسابقات 460 ورزشکار از شبکه بانکی به مدت پنج روز در رشته‌های درک معانی قرآن، حفظ قرآن، قرائت قرآن، تنیس روی میز، شطرنج، تیراندازی، دوومیدانی، شنا، کاراته، فوتسال و والیبال با هم به رقابت پرداختند.
در پایان نتایج مسابقات به این ترتیب اعلام شد:
در رشته درک معانی قرآن مهدی رضایی از بانک سپه مقام نخست، محمدرضا خالقی از بانک توسعه صادرات دوم و محمد صادق پیروزمند از بانک کشاورزی به مقام سوم دست یافت.
در رشته حفظ قرآن یعقوب کیا دلیری از بانک ملت نخست، احمد اسدی از بانک رفاه دوم و صمد وفایی از بانک توسعه صادرات به مقام سوم دست یافتند.
در رشته قرائت قرآن سعید افخم الشعرا از بانک صادرات به مقام نخست، سید محمد غیاثی از بانک کشاورزی دوم و بهرام دلنواز از بانک رفاه سوم شد.
در رشته تنیس روی میز مهرداد روحانی از بانک سپه اول، مهران اوجانی از بانک کشاورزی دوم و مسعود قصابیان از بانک صادرات سوم شد.
در رشته شطرنج محسن ظفرمند از بانک صادرات اول، علی قره محمد لو از بانک کشاورزی دوم و علی اکبر ستوده از بانک ملت به مقام سوم دست یافت.
در رشته تیراندازی کاظم لطیفی از بانک مسکن مقام نخست، حیدر رضایی از بانک ملی دوم و غلامرضا حسین‌زاده از بانک صادرات به مقام سوم دست یافت.
در رشته دوومیدانی 300متر مسعود بهنوان از بانک ملت، موسی ابراهیم‌پور از بانک تجارت دوم و محمد رفیعی از بانک به ترتیب در جای اول تا سوم دست یافتند.
در رشته دوومیدانی یک هزار و 500 متر حسین رضایی از بانک ملی اول، رضا صالحی از بانک مسکن دوم و امیر بلوکی از باک ملت سوم شد، همچنین در  رشته شنا قطع عضو سید مجتبی حسینی از بانک توسعه صادرات اول، محمدتقی شاه‌سقایی از بانک تجارت دوم و بهرام رزاق‌نـژاد از بانک ملی سوم شد.
در رشته شنا 100متر آزاد افشین نصیریان از بانک کشاورزی اول، محمدصادق بختیاری از بانک تجارت دوم و کاظم فکوری از بانک ملی سوم شد.
در رشته کاراته غلامرضا کاتبی از بانک کشاورزی با غلبه بر امرالله زند از بانک سپه اول و علی نیکو از بانک ملی سوم شد.
در رشته فوتسال بانک ملی با عبور از سد بانک صادرات اول و بانک ملت سوم شد در رشته والیبال بانک ملت با شکست بانک کشاورزی اول و بانک ملی سوم شد.
در رده‌بندی تیمی هفتمین المپیاد سیستم بانکی بانک کشاورزی به مقام اول دست یافت و بانک‌های ملی و ملت دوم و سوم شدند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول