اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور:

تحرکات و فعالیت‌های دشمن در رصد ارتش ایران قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور گفت: نیروی زمینی ارتش هرگونه تحرک نظامی دشمن را در خارج مرزها رصد می‌کند.

تحرکات و فعالیت‌های دشمن در رصد ارتش ایران قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر تارخ ظهر امروز در مراسم تحلیف سربازان گردان‌های یکم و دوم آموزشی مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند، پایداری و ثبات را دو ویژگی بارز مرزهای کشور دانست.
وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش هرگونه تحرک نظامی دشمن را در خارج مرزها رصد می‌کند، افزود: ارتش متناسب با نقاط ضعف و قوت دشمن، راهکارهای دفاعی ویژه را اتخاذ کرده و آموزش‌های نظامی یگان‌ها را مطابق با استانداردهای روز ارائه می‌دهد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور، رصد جایگاه‌های دشمن در مناطق مرزی و همچنین تاکتیک‌های آنان را از دیگر اقدامات نیروی زمینی ارتش عنوان کرد و گفت: ارتش با داشتن اطلاعات کامل، از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کند و اجازه هیچ‌گونه تجاوز به خاک ایران را نمی‌دهد.
تارخ به توان بالای پدافند هوایی ارتش نیز اشاره کرد و افزود: پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیا با استقرار سامانه در تمام کشور، ورود هرگونه شیء پرنده‌ای را رصد و در صورت نقض حریم هوایی ایران به شدت برخورد می‌کند.
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی نیز مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) بیرجند را جزو مراکز آموزشی برتر کشور دانست و گفت: این مرکز یکی از بزرگترین و مقتدرترین مراکز آموزشی کشور است و سالانه به 30 هزار جوان، آموزش‌های رزمی مقدماتی را ارایه می‌کند.
امیر علی جهانشاهی همچنین به کسب رتبه‌های برتر مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) بیرجند در مسابقات فرهنگی و ورزشی طی پنج سال گذشته اشاره کرد.
در مراسم تحلیف سربازان گردان‌های یکم و دوم آموزشی مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) بیرجند، گردان‌های ارتش از مقابل جایگاه رژه رفتند.
در این مراسم همچنین از 14 فرمانده، تیرانداز و سرباز نمونه تجلیل شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول