اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌امام جمعه چالوس:

تسلط بر هواپیمای جاسوسی نشانه اقتدار ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس در اختیار گرفتن هواپیمای جاسوسی آمریکا را نشان از اقتدار علمی و نظامی ایران اسلامی دانست.

تسلط بر هواپیمای جاسوسی نشانه اقتدار ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی نوری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان چالوس اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی توانستند با توجه به توان بالای علمی و نظامی خود مدرن‌ترین هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا را به محض تجاوز به خاک ایران به پایین بکشانند.
وی افزود: از آنجایی که این هواپیما طوری طراحی شده است که به محض برخورد با مانع منفجر شود اما فرزندان ایران توانستند به راحتی این هواپیما را در اختیار بگیرد و این نشان‌دهنده توانمندی ایران اسلامی است که باید درس عبرتی برای دشمنان باشد.
راشدی همچنین با تقدیر و تشکر از عزاداران حسینی ادامه داد: در دهه اول محرم شاهد عزاداری و حضور مستمر مردم ولایت‌مدار چالوس در مساجد بودیم و همچنین در روز عاشورا نیز با دسته‌روی به عزاداری پرداختند.
امام جمعه چالوس بیان داشت: نماز ظهر عاشورا نیز برای نخستین بار در این شهرستان به صورت منظم در داخل شهر برگزار شد و مردم حضوری مناسب داشتند و هیئت‌های عزاداری موقع نماز ظهر عاشورا از ادامه عزاداری دست کشیدند که جای تشکر دارد.
وی گفت: با اینکه از مدیرکل صدا و سیما استان مازندران بابت راه اندازی دفتر خبری غرب استان و نگاه مثبت ایشان به شهرستان‌های غرب استان تقدیر و تشکر دارم اما به دلیل عدم پخش نماز ظهر عاشورا و مراسم عزاداری شهرستان چالوس از طریق صدا و سیمای استان در صورتی که تمام شهرستان‌ها و حتی روستاهای مرکز استان پخش شد گله‌مند هستیم.
راشدی تصریح کرد: برای راه‌اندازی دفتر خبری صدا و سیما در غرب مازندران هزینه زیادی توسط فرمانداری و ادارات شهرستان چالوس انجام شد تا نوارهای ارسالی دیگر از طریق سیستم به ساری ارسال شود اما مدتی است که شاهد هستیم که بار دیگر نوارها از طریق خودروهای مسافربری به مرکز استان ارسال می‌شود که نیاز است بررسی جدی در این زمینه انجام گیرد.
وی همچنین با اشاره به تشکیل شورای انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی(ره) گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا از طریق فرهنگ با ایران اسلامی به مبارزه بپردازد، بنابراین ما باید به تقویت برنامه‌های فرهنگی در سطح خانواده‌ها و کیفی کردن برنامه‌های نهادهای فرهنگی تلاش بیشتری انجام دهیم.
راشدی نوری همچنین با اشاره به روز جهانی حقوق بشر نیز گفت: این روز دست‌مایه‌ای شده برای استکبار و دشمنان که تا از واژه‌های مانند آزادی، دموکراسی و حقوق بشر سوءاستفاده کرده و به مبارزه با کشورهای مسلمان بپردازند اما امروز شاهد موج بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی هستیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول