اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

تسخیر هواپیمای آمریکا نشان از اوج توانمندی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: تسخیر هواپیمای فوق تخصصی آمریکا برای جاسوسی در ایران نشان از اوج توانمندی ایران در این منطقه است.

تسخیر هواپیمای آمریکا نشان از اوج توانمندی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت الاسلام سیدمحمد امام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:ایران اسلامی بار دیگر آمریکا را به زانو درآورده است.
وی با اشاره به عمق این حرکت گفت: دیگر هیچ کشوری به خود اجازه کوچکترین حرکت خطائی برابر ایران نمی‌دهد و به این دلیل قدرت ایران در منطقه افزایش چشم گیری داشته است.
وی افزود: هواپیمای جاسوسی و بدون سرنشین آمریکا به محض ورود به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران توسط جان برکفان نظام اسلامی با کمترین خسارت کنترل و هدایت آن به دست گرفته شده که اکنون در اختیار نیروهای مسلّح قرار دارد.
 وی خاطرنشان کرد که سردرگمی مسئولان و رسانه های آمریکایی و غربی در برابر این حادثه بسیار مهم، نشان از تسلط و قدرت بالای نظامی، اطلاعاتی و الکترونیکی نظام جمهوری اسلامی دارد و این اقدام جهانیان را مبهوت ساخت.
 امام تاکید کرد: ایران اسلامی توانست ثابت کند که می‌تواند در همه مسائل بر استکبار فائق آید و در این باره قدرت خود را به رخ کشید.
امام جمعه شوش در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از عزاداری مردم ولایتمدار و مومن شهرستان شوش بویژه جوانان و نوجوانان در طول دهه اول ماه محرم، گفت: در این آیین‌ها وفاداری اقشار مردم به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به اوج خود رسید.
 وی با یادآوری 18 آذر سالروز معرفی شدن ر‍‍ژیم صدام به عنوان آغازگر جنگ افزود: معرفی ر‍ژیم صدام به عنوان آغازگر جنگ، حقانیت ایران را در دفاع از خود تایید کرد و مایه سیاه رویی ابدی برای صدام و حامیانش شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول