اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر شورای نگهبان مازندران بیان کرد:

کنترل هواپیمای آمریکایی موفقیتی برای ایران، افتضاحی برای آمریکا

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر شورای نگهبان مازندران گفت: کنترل و سرنگونی هواپیمای شناسایی فوق مدرن آمریکا به دست مجموعه پدافند الکترونیکی هوایی ایران یک موفقیت خوب برای ما و یک افتضاح برای آمریکا است.

کنترل هواپیمای آمریکایی موفقیتی برای ایران، افتضاحی برای آمریکا
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی ‌در خطبه‌های امروز نماز جمعه نکا اظهار کرد: مومن باید در زندگی صبر و شکر داشته باشد و در برابر سختی‌ها دین و ایمان خودش را از دست ندهد و عفت خودش را حفظ کند.
وی افزود: مصداق بارز فقر و شکر، آقاابا عبدالله الحسین(ع) است که چقدر در مقابل سختی‌ها صبر کرد‌.
لایینی تاکید کرد: سعی کنیم در خودمان تقوا ایجاد کنیم و با تقوا باشیم و بهترین وسیله در زندگی برای رسیدن به تقوا، اهل بیت و قرآن هستند.
امام جمعه نکا با اشاره به عزاداری مردم نکا در دهه اول محرم عنوان کرد: از همه کسانی که در برپایی این چنین مراسم‌ها که رسم ارادت بود، از مبلغانی که‌ سنگرهای تبلیغ و ارشاد را اداره کردند، از مداحانی که به مدیحه سرایی پرداختند و هیئت امنای مساجد که برنامه‌های عزاداری را مدیریت کردند، تشکر می‌کنم.
مسئول دفتر شورای نگهبان مازندران گفت: تغییر قبله مسلمین از بیت المقدس به سوی کعبه درس استقلال بود که ما تابع یهود و نصارا نیستیم.
محمدی با اشاره به سالروز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان شروع‌کننده جنگ نظامی علیه ایران گفت: آغاز جنگ علیه ایران، خودش یک موفقیت و سندی بود بر مظلومیت ما و کسانی که به بعثی‌ها کمک کردند باید شناخته و معرفی شوند و خسارات و غرامت‌های وارده را بدهند.
وی تصریح کرد: بحث پژوهش را باید در حوزه‌های علمیه، مدارس، مراکز فرهنگی و دانشگاه‌ها جدی بگیریم‌.
محمدی لایینی با اشاره به روز جهانی حقوق بشر عنوان کرد: چه کسی می‌تواند مدعی باشد که حقوق بشر را حفظ و ادعا کرده باشد، تنها حکومتی که مبتنی بر قواعد دینی باشد و آن امام راحل(ره)فرمود که حکومتی می‌تواند حافظ حقوق بشر باشد که مبتنی بر عقاید دینی باشد.
امام جمعه نکا افزود: درباره ادعای آمریکا مبنی بر ایجاد سفارت مجازی در ایران بخشی از جنگ نرم است.
لایینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم می‌خواهند شلوغ بازی سال 88 را تکرار کنند و این توطئه و تصمیم نادرست و غیر‌انسانی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است.
وی افزود: مردم باید هوشیار و بیدار باشند و بدانند که سفارت مجازی آمریکا چیزی جز جنگ‌افروزی نیست.
مسئول دفتر شورای نگهبان مازندران تصریح کرد: درباره سرنگونی یا بیرون آوردن هواپیمای شناسایی فوق مدرن آمریکا به دست مجموعه پدافند الکترونیکی هوایی جمهوری اسلامی ایران یک موفقیت خوب برای ما و یک افتضاح برای آمریکا است.
خطیب نماز جمعه نکا افزود: برای آمریکا، از دست دادن اطلاعات داخل سیستم و هواپیما مهم نیست، ناراحتی آنها این است که ایران در جنگ الکترونیکی به این اقتدار برسد که هواپیما از دست فرستنده بگیرد و سالم به زمین بنشاند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در بعضی از صحنه‌های دفاعی همچون دفاع نظامی، دفاع الکترونیکی، جنگ سایبری، جهاد علمی و فناوری پیشرفت‌های خوبی داشتیم ولی در حوزه تهاجم فرهنگی و اداری از یک انسجام و دفاع فرهنگی درست و کارآمدی درخشانی نداشتیم و باید این حوزه‌ها تقویت شود.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول