اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه موقت بجنورد:

کشف هواپیمای جاسوسی اقتدار نظام را نشان داد

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه موقت بجنورد کشف هواپیمای جاسوسی آمریکا در فضای کشورمان را حاکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

کشف هواپیمای جاسوسی اقتدار نظام را نشان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌تقی احمدی‌خرم در آئین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) گفت: غنیمت‌گرفته شدن این هواپیما افتخاری دیگر برای جمهوری اسلامی بوده که به دست فرزندان این ملت رقم خورد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جواد‌الائمه(ع) خراسان شمالی افزود: این هواپیمای جاسوسی به گونه‌ای طراحی شده که اگر از کنترل خارج شود به شکل خودکار به مرکز کنترل برگشته تا منفجر شود اما با تدابیر نیروهای نظامی کشورمان این هواپیمای جاسوسی به غنیمت گرفته شد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا تلاش داشت تا مانع دستیابی کشورمان به این هواپیمای جاسوسی شود تصریح کرد: خوشبختانه این هواپیما با کمترین آسیب در اختیار کشورمان قرار گرفت.
احمدی خرم اظهار داشت: قطعا این هواپیما اگر در افغانستان یا پاکستان سقوط می‌کرد، آمریکا آن محل را بمباران و با خاک یکسان می‌کرد و کسی نمی‌توانست به این هواپیمای جاسوسی دست پیدا کند.
خطیب جمعه بجنورد با محکوم کردن این اقدام آمریکا و اعزام هواپیمای جاسوسی به مرزهای شرقی کشورمان افزود: این کشور باید پاسخگوی این اقدامات غیرقانونی خود باشد.
وی در بخش دیگری با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) بیان داشت: آن امام همام نقش بسزایی را در تقویت و پیشبرد برنامه‌های جامعه اسلامی و شیعیان داشت.
امام‌جمعه موقت بجنورد کتاب صحیفه سجادیه را از آثار ارزشمند امام سجاد(ع) برشمرد و گفت: باید با مطالعه این کتاب، این گنجینه معنوی و ارزشمند از انزوا خارج شود.
وی همچنین عزاداری‌های پرشور مردم جای‌جای این استان را مورد اشاره قرار داد و خواستار برگزاری متمرکز این عزاداری‌ها در ایام عاشورا و تاسوعا و به ویژه در مرکز خراسان شمالی شد.
خطیب جمعه بجنورد اظهار داشت: تمرکز عزاداری‌های هیئت‌ها، موجب بهره‌گیری بیشتر عزاداران از برنامه‌های این ایام خواهد شد.
 احمدی خرم همچنین سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، شهادت شهید دستغیب و همچنین سالروز متجاوز شناخته شدن صدام در تجاوز به جمهوری اسلامی از سوی سازمان ملل را برشمرد و تصریح کرد: تمام این مناسبت‌ها موجب تقویت و عزت نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف شده است.
وی اضافه کرد: متجاوز شناخته شدن رئیس بعثی عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران حاکی از مظلومیت نظام جمهوری اسلامی ایران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در این جنگ دارد.
احمدی‌خرم گفت: البته با وجود نابرابری این جنگ رزمندگان اسلام ضربات زیادی بر دشمن وارد کرده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به اثبات رساندند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول