اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

کشف هواپیمای جاسوسی آمریکا را رسوا کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: کشف هواپیمای جاسوسی آمریکا در خاک ایران و توانمندی متخصصان ایرانی در هدایت این هواپیمای جاسوسی یک رسوایی دیگر برای آمریکا رقم زد.

کشف هواپیمای جاسوسی آمریکا را رسوا کرد
 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبدان افزود: این یک رسوایی است برای آمریکا، البته مسئله ای که آمریکا را به وحشت انداخته این است که ایران بتواند از این هواپیما استفاده نظامی و علمی کند.
وی اظهار داشت: البته این نخستین پیروزی ما و آخرین شکست آمریکا نبوده و نیست و انشاالله در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که روز به روز ایران ما قدرتمندتر و آمریکا ذلیل‌تر می‌شود.
امام جمعه آبدان با اشاره به سالروز معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ  هشت ساله گفت: با این کارهایی که سازمان ملل انجام داده نشان می‌دهد این ادعاهای پوچ همه بی اساس است که بگویند ما از ملت‌ها دفاع می‌کنیم، اصلاً و ابداً اینطور نیست بلکه نشان داده‌اند که از هیچ ملتی دفاع نمی‌کنند.
حمیدی‌نژاد با اشاره به نوزده آذر سالروز صدور فرمان امام در سال ۱۳۶۳ مبنی بر تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی ترسیم فرهنگ اصیل اسلامی و دفاع از این نوع فرهنگ و هماهنگی بین سازمان‌ها برای رعایت اصول فرهنگ اسلامی است.
 وی اضافه  کرد: با وجود این وظایف در بعضی از دانشگاه‌ها که محل اصلی این برنامه است مشاهده می‌کنیم بعضی از اساتید گرایش‌های انحرافی دارند و بعضی از دانشجوها را هم منحرف می‌کنند، هنوز اساتیدی هستند در دانشگاه‌ها که بر ضد این نظام، بر ضد انقلاب و  بر ضد اسلام تبلیغ می‌کنند گرچه تعدادشان بسیار کم است اما نباید باشد.
 امام جمعه آبدان گفت: در بعضی از سریال‌ها و فیلم‌ها شاهد استفاده از برخی سروده‌های انحرافی  هستیم، اینها مسائل ضد فرهنگی و ضد دینی است، نباید این چنین باشد اثر بسیار بدی هم دارد، چون سازمان صدا و سیما به مقام معظم رهبری متصل است این اثرات منفی ممکن است در جامعه گسترش پیدا ‌کند.
حمیدی‌نژاد با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و نقش سازمان‌های بین‌المللی گفت: در کشورهایی مثل بحرین نهایت جنایت را نسبت به زن و بچه‌های مردم مرتکب می‌شوند اما هیچ حرفی از حقوق بشر نیست، در فلسطین چه جنایت‌ها می‌شود  اما هیچ حرفی از حقوق بشر نیست اما در سوریه علیه نظام سوریه اطلاعیه می‌دهند که سوریه جنایت بر ضد بشریت انجام می‌دهد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول