اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان خبر داد:

اختراع دو فروند هواپیمای بدون سرنشین توسط دانش‌آموز کنگانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان از اختراع دو فروند هواپیمای بدون سرنشین توسط دانش‌آموز کنگانی خبر داد.

اختراع دو فروند هواپیمای بدون سرنشین توسط دانش‌آموز کنگانی
عباس شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش کنگان به مسئله پژوهش اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و به ویژه طی دو سال گذشته در این راستا به موفقیت‌های زیادی رسیده‌ایم.
وی از برگزاری همایش بزرگ پژوهشی در بندر کنگان خبر داد و افزود: به مناسبت هفته پژوهش، همایش منطقه‌ای با حضور شهرستان‌ها و مناطق دشتی، کاکی، دیر، بردخون، کنگان، عسلویه و جم روز پنج‌شنبه هفته جاری در سالن اجتماعات مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان برگزار می‌شود‌.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: این همایش با حضور شهرستان‌های جنوبی استان و به مدت یک روز در مرکز فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود و همه پژوهشگران شهرستان‌ها و مناطق در این همایش آثار برجسته خود را ارائه می‌دهند.
شریف با بیان اینکه پژوهش به عنوان بازوی نرم‌افزاری مدیریت محسوب می‌شود عنوان داشت: هیچ کشوری بدون تحقیقات به برتری دست پیدا نمی‌کند و پژوهش نیروی محرک توسعه در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و سیاسی است.
 وی یادآور شد: در این همایش ما می‌خواهیم با آثار پژوهشی، زمینه‌های توسعه استان را فراهم سازیم و توانمندی‌های علمی در این همایش بزرگ منطقه‌ای به معرض دید علاقمندان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت.
رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان از اختراع دو فروند هواپیمای بدون سرنشین توسط دانش‌آموز کنگانی خبر داد و گفت: احمد احمدی از دانش‌آموزان نخبه و پژوهشگر بندر کنگان دو فروند هواپیمای بدون سرنشین را با تلاش و پشتکار اختراع کرده که در این همایش بزرگ از این هواپیماها رونمایی می‌شود.
شریف افزود: در این همایش آثار برجسته و تألیفات مهم پژوهشگران فرهنگی و دانش‌آموزی شامل پژوهش در آیات قرآن، اختراع دو فروند هواپیمای بدون سرنشین و آثار متعدد پژوهشی ارائه خواهد شد.
وی بیان کرد: اعضای کمیته‌های این همایش مشخص شده‌اند و انتظار داریم با همکاری همه مسئولان استان و شهرستان شاهد برگزاری یک همایش ماندگار و ارزشمند در بندر کنگان باشیم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول