اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاورشهر:

سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا پاداش عزاداری‌های مردم در محرم بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا را از عنایات خداوند متعال دانست و گفت: سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا پاداش عزاداری‌های مردم در محرم بود.

سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا پاداش عزاداری‌های مردم در محرم بود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصالح یاسینی در خطبه‌های نماز جمعه خاورشهر پس از توصیه همگان به تقوای الهی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) گفت: امام حسین(ع) چراغ هدایت در آزادی و زندگی است قیام امام حسین(ع) بهترین درس‌ها را به انسان می‌آموزد که باید از این درس‌ها پند گرفت.
امام جمعه خاورشهر بیان داشت: امام حسین (ع) به شهادت رسید تا انسان‌ها را از اسارت بندگی غیر خدا و جهالت نجات دهد.
وی خاطرنشان کرد: نهضت و شهادت امام حسین (ع) راه را بر انسان‌ها گشود و چگونه آزاد زیستن و آزاد بودن را به همگان آموخت.
امام جمعه خاورشهر در ادامه ضمن قدردانی از حضور پررنگ مردم در مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی گفت: مردم باید عزاداری برای حضرت سیدالشهدا (ع) را تا روز اربعین حسینی همچون عاشورا با شور و حال برگزار کنند چراکه این مردم هرچه دارند از محرم است.
وی در ادامه حوادث پیش آمده در عاشورای 88 را مورد اشاره قرار داد و افزود: در جریان فتنه عده‌ای از اعتقاد مردم به عاشورا سوء استفاده کرده و با ایجاد آشوب و ناامنی دل مردم را به درد آوردند و در فتنه 88 عده‌ای دست به اقداماتی زدند که با اخلاق و اعتقادات مردم سازگار نبود حساب این افراد از حساب ملت جداست و آنها هیچ پایگاهی در بین مردم ندارند.
یاسینی در ادامه با اشاره به موفقیت سربازان هوشمند ایران اسلامی در سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا عنوان کرد: در ایام سوگواری عاشورای حسینی خداوند پاداش عزاداری ها را داد.
امام جمعه خاورشهر با اشاره به مشخصات آن گفت: این هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی برای جاسوسی و رادار گریز بود که دارای تمامی امکانات است و این هواپیما از پیشرفته‌ترین سلاح‌های جاسوسی و نظامی آمریکاست که در واقع برای آنها «باز شکاری» بود. شکارچی‌های ما شکارچی آنها را شکار کردند و به فضل الهی این امری است که هم در ایام محرم واقع شد و هم در سرزمین طبس اتفاق افتاد.
وی اضافه کرد: این مدد غیبی پروردگار حادثه‌ای بعد از حادثه طبس بود و به این وضوحی نشان می‌دهد که ملت ایران، نیروهای مسلح و سر افراز ما چون در پهنه دفاعی محکم ایستاده‌اند و از هیچ قدرتی واهمه ندارند و پاسخ هر تجاوزی را پشیمان کننده می‌دهند، خدا هم این‌ها را نصرت می‌کند.
یاسینی با اشاره به غنیمت گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا در عملیات الکترونیکی پیچیده توسط نیروهای نظامی کشور گفت: این حادثه به ما نشان داد که باید در مقابل تهدیدات ایستاد و به خدا تکیه کرد و فریب تبلیغات دشمن را نخوریم که با قدرت علم و ایمان به خدا می‌توانیم تاریخ را عوض کنیم و این حادثه علاوه بر این‌که نشانه خوی استعمارگری و تجاوزگری امریکا است، هیمنه آمریکا را در مقابل دانشمندان و نظامیان ما شکست.
امام جمعه خاورشهر در پایان کاهش سطح روابط با انگلیس را هدیه مجلس به مردم دانست و افزود: تصویب قانون کاهش سطح روابط با انگلیس در مجلس شورای اسلامی تصمیمی شجاعانه و حکیمانه بود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول