اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

600 معلول در خلخال در انتظار دریافت خدمات حمایتی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌خلخال گفت: در حال حاضر بیش از 600 معلول و مددجوی ناتوان در نوبت بهره‌مندی از خدمات مستمر بهزیستی هستند.

600 معلول در خلخال در انتظار دریافت خدمات حمایتی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید بهزیستی خلخال اظهار داشت: برای برخورداری این تعداد نیازمند از تسهیلات و خدمات حمایتی بهزیستی باید رایزنی‌ها با مسئولان استانی و کشوری انجام شود تا امکان بهره‌مندی این افراد فراهم شود.
وی تصریح کرد: در کنار این تعداد افراد در نوبت مانده 200 نفر معلول از مستمری بهزیستی بهره‌مند شدند و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.
عبداللهی از تشکیل شورای حمایت از معلولان در این شهرستان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: این شورا با هدف حمایت از این قشر و زیر‌پوشش بردن معلولان برای بهره‌مندی از خدمات مادی و معنوی انجام شده و فعالیت رسمی آنها به زودی آغاز می‌شود.
این مسئول یکی از نیازمندی معلولان را تکریم و تعظیم افراد جامعه و دوری از هرگونه نگرش ترحم‌آمیز به این قشر اعلام کرد و ادامه داد: با تشکیل شورای حمایت از معلولان زمینه حضور خیرین و بسیاری از نیکوکاران در شورا برای حمایت از این قشر فراهم شده و آنها می‌توانند از خدمات بهینه و مساوی استفاده کنند.
‌فرماندار خلخال با یادآوری این‌که نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد براساس شرح وظایف خود باید زمینه بهره‌مندی افراد کم‌توان را از امکانات حمایتی فراهم آورند، اضافه کرد: بهزیستی از جمله مجموعه‌های حمایتی است که می‌تواند هم فرصت اشتغال و هم فرصت بهره‌مندی از مسکن مناسب و ابزار و امکانات مورد نیاز را برای این قشر به وجود آورند.
در این جلسه سرپرست جدید بهزیستی خلخال نیز خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه را خدمتی ماندگار و عبادتی با اندوخته بسیار غنی توصیف کرد و یادآور شد: هم اکنون بهزیستی با مراجعات متعدد در طول روز مواجه است که در این زمینه کارکنان آن باید تکریم و تعظیم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند.
پرویز مصطفایی گفت: بیش از 50 درصد مراجعان به ادارات مختلف به ویژه فرمانداری‌ها نیز در روزهای ملاقات معلولان هستند که با یک هدایتگری درست می‌توان آنها را برای بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود به سمت بهزیستی هدایت کرد.
وی در پایان افزود: تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات و امکانات بیشتر از کشور و مرکز استان گام‌های جدی در رفع مشکلات مددجویان و معلولان به ویژه در دو حوزه مسکن و اشتغال برداریم.
در پایان این مراسم از زحمات پنج ساله وحید صادقی قدردانی شد و پرویز مصطفایی به عنوان سرپرست بهزیستی خلخال معرفی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول