اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس خواستار شد؛

اهتمام جدی مسئولان فارس در ارائه خدمات به معلولان

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: انتظار داریم مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط در ارائه خدمات و تسهیل به معلولان این استان، اهتمام جدی‌تری داشته باشند.

اهتمام جدی مسئولان فارس در ارائه خدمات به معلولان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در جمع تعدادی از معلولان در شهر شیراز، با گرامیداشت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: معلولان استان فارس با کوشش و همت بالا، به خود و سایر افراد نشان داده‌اند که معلولیت محدودیت نیست.
وی افزود: معلولان در عین حال وجود نقایص جسمی خود، تلاش موفق و در خور تحسینی داشته‌اند و در همین مورد نیز امروزه ما شاهد سربلندی و افتخارآفرینی‌های معلولان فارس در عرصه‌های مختلف اجتماعی هستیم.
نماینده عالی دولت در استان فارس با ابراز خرسندی از حضور در جمع معلولان فارس اظهار داشت: انتظار داریم مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط در ارائه خدمات و تسهیل به معلولان این استان، اهتمام جدی‌تری داشته باشند.
صادق عابدین در ادامه با اشاره به مشکلات جامعه معلولان استان فارس، گفت: تعداد بسیار معلولان استان فارس نسبت به متوسط کشوری، از جمله علل وجود مشکلات برای خدمات‌رسانی به آنان است و در این مورد مجموعه مدیریتی این استان تلاش می‌کند تا با شناسایی ظرفیت‌های قانونی، گام‌های موثری در حل مشکلات معلولان برداشته شود.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: مسئولان شهری با در نظر گرفتن شرایط معلولان در پروژه‌های شهرسازی، مناسب‌سازی فضای شهر برای حضور آنان را به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات جامعه معلولان، در دستور کار خود قرار دهند.
در این دیدار از معلولان پیشکسوت و برتر در عرصه‌های اجتماعی و ورزشی استان فارس، تجلیل شد و جامعه معلولان استان فارس نیز با اهدای لوحی، از تلاش‌های استاندار فارس در حل مشکلات معلولان، تقدیر کردند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول