اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی جیرفت:

جیرفت 45 معلول ضایعه نخاعی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت گفت: تعداد معلولان ضایعه نخاعی شهرستان جیرفت 45 نفر است.

جیرفت 45 معلول ضایعه نخاعی دارد
محمد رضانژاد در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی معلولان ضایعه نخاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آشنایی معلولان با نکات عمومی است که باید رعایت کنند. در این زمینه دوره‌های تخصصی نیز به زودی برای معلولان زیر پوشش بهزیستی برگزار می‌شود.
رضا نژاد با بیان اینکه اداره بهزیستی جیرفت  605 خانواده مددجوی اجتماعی دارد، افزود: تعداد معلولان ضایعه نخاعی شهرستان جیرفت 45 نفر است.
رضا نژاد تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به مناسبت روز جهانی معلولان و با توجه به اینکه آموزش یک راهبرد اصلی برای توانمندسازی معلولان است، برگزار شد.
وی عنوان کرد: باید زمینه حضور بیش از پیش معلولان در جامعه فراهم شود و آنها را بیشتر به زندگی و آینده امیدوار کنیم. معلولان باید با نگاهی نو به معلولیت و توانمندی‌های خود، حضوری فعال در جامعه داشته باشند. 
کارگاه آموزشی معلولان ضایعه نخاعی با همکاری انجمن ضایعه نخاعی شهرستان بم و اداره بهزیستی شهرستان جیرفت شامگاه پنج‌شنبه در جیرفت به کار خود پایان داد.
این کارگاه آموزشی با حضور چهار نفر مربی معلولان از انجمن معلولان ضایعه نخاعی شهرستان بم و با حضور بیش از نیمی معلولان زیر پوشش بهزیستی جیرفت در سالن اجتماعات بهزیستی این شهر برگزار شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول