اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره بهزیستی قیروکارزین صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تجلیل از معلولان موفق

خبرگزاری فارس: ‌اداره بهزیستی قیروکارزین از معلولان موفق در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی تقدیر کرد.

برگزاری مراسم تجلیل از معلولان موفق
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، مراسم تجلیل از معلولان موفق در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی بعد از ظهر امروز با حضور امام جمعه، نماینده مردم قیروکارزین در مجلس، فرماندار و برخی دیگر از مسئولان و فرهنگیان قیروکارزین در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
از مهمانان ویژه این مراسم گروه سرود ناشنوایان فریادگران بی‌صدا از شهر زرقان به سرپرستی مسلم رخصتی بودند که به اجرای دو سرود پرداختند و همچنین خواندن شعر توسط شاعران این شهرستان در مورد عاشورا، پخش کلیپ از فعالیت‌های اداره بهزیستی قیروکارزین و سخنرانی از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.
به گزارش فارس، سعیده کاظمیان، رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین در این مراسم اظهار کرد: جامعه باید توانمندی‌های معلولان را باور کند و با حمایت‌های معنوی خود در سطوح مختلف زمینه رشد و ارتقای معلولان را فراهم آورد.
وی افزود: اداره بهزیستی قیروکارزین 3 هزار و 500 مددجو را زیر پوشش دارد که 2 هزار نفر آنان را معلولان تشکیل می‌دهند.
کاظمیان حمایت خیران این شهرستان را از مددجویان بهزیستی مطلوب دانست و عنوان کرد: ما منتظر حمایت بیشتر خیران و مسئولان این شهرستان از مددجویان و تشکل‌های معلولان نظیر شرکت‌های تعاونی تشکیل شده توسط مددجویان هستیم.
رئیس اداره بهزیستی قیروکارزین با اشاره به کمبود امکانات ویژه معلولان در این شهرستان ادامه داد: هم‌اکنون شش تعاونی فعال مددجویان بهزیستی در زمینه‌های مسکن، بافندگی، قالیبافی، بتون‌ریزی و کشاورزی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.
این مراسم با اهدای تقدیرنامه و جوایزی به معلولان موفق این شهرستان پایان یافت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول