اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی آغاز می‌شود؛

ساخت 32 واحد مسکن ویژه محرومان در صفاشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم بید گفت: به زودی عملیات اجرایی ساخت و ساز 32 واحد مسکن رهبری، ویژه محرومان در ناحیه 2 صفاشهر آغاز می‌شود.

ساخت 32 واحد مسکن ویژه محرومان در صفاشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمبید، داود ایوبی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و بررسی مشکلات مسکن محرومان خرمبید اظهار داشت: از آنجا که محرومان و مستضعفان وارثان اصلی انقلاب هستند، توجه به مشکلات و نیازهای آن‌ها باید در اولویت کاری مسئولان باشد.
فرماندار خرمبید با بیان اینکه شعار اصلی دولت‌های نهم و دهم عدالت‌محوری است افزود: در این دولت‌ها توجه بسیاری به اقشار کم‌درآمد و محرومان شده و سعی و تلاش بر رفع مشکلات آنان است.
رئیس شورای مسکن شهرستان خرمبید اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت ارشد و مسئولان شهرستان خرمبید نیز رفع مشکل اصلی محرومان یعنی مسکن بوده و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است تا با یک برنامه‌ریزی منسجم تمام اقشار کم‌درآمد این شهرستان صاحب مسکن شوند.
وی گفت: در این راستا 10 هکتار زمین در ناحیه 2 صفاشهر واقع در شهرک امام حسین و 14 هزار مترمربع در قادرآباد برای مسکن محرومان اختصاص داده شده است.
ایوبی ادامه داد: با تعاملی که بین بنیاد مسکن و بهزیستی و کمیته امداد وجود دارد قرار بر این شده است تا با استفاده از حساب 100 امام و تسهیلات بلاعوض در برخی موارد 106 واحد مددجویی بهزیستی در ناحیه 2 صفاشهر و 65 واحد در قادرآباد ساخته شود.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ساخت و ساز مسکن در حدود 100 متر زیر بنا مبلغی بالغ بر 3 تا 4 میلیون تومان به‌عنوان آورده متقاضی بیاورند و مابقی را از طریق دریافت تسهیلات مسکن مهر استفاده کنند.
به گزارش فارس، به زودی عملیات اجرایی ساخت و ساز 32 واحد مسکن رهبری در ناحیه 2 صفاشهر آغاز می‌شود.
ساخت مسکن ویژه محرومان مناطق کم‌برخوردار با عنوان مسکن رهبری از چند سال پیش در سطح استان فارس آغاز شده است که شامل ساخت مسکن توسط فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای اقشار ضعیف در نقاط محروم می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول