اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال؛

فاضلاب مسکن مهر شهرضا و اردستان اجرایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با اعتبار بیش از 5 میلیارد ریال، فاضلاب مسکن مهر شهرضا و اردستان اجرایی شد.

فاضلاب مسکن مهر شهرضا و اردستان اجرایی شد
هاشم امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه عملیات لوله‌گذاری فاضلاب مسکن مهر شهر اردستان با هزینه بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات جاری انجام شد، اظهار داشت: با اجرایی شدن این طرح یک‌ هزار و 188 واحد مسکونی مهر از آب و فاضلاب بهره‌مند شدند.
وی در مورد دیگر طرح‌های اجرایی در شهرستان اردستان ادامه داد: با پایان عملیات احداث مخزن و شیرخانه 2هزار متر مکعبی زمینی اردستان افزایش ذخیره آب مصرفی در این شهرستان محقق شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح در اسفند ماه سال‌ گذشته آغاز شد، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه در حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بود که از محل اعتبارات عمرانی تأمین شد.
وی با بیان اینکه با بهره‌برداری کامل از این پروژه علاوه بر ایجاد فشار مناسب، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی ایستگاه‌های پمپاژ آب نیز حاصل می‌شود، اظهار داشت: افزایش ذخیره آب اردستان از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای این طرح بوده است.
امینی با اشاره به اینکه عملیات لوله‌گذاری خط انتقال آب از مخزن جدیدالاحداث سروستان به مسکن مهر شهرستان شهرضا آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه با اعتبار بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال آغاز شد.
وی همچنین یکی دیگر از طرح‌های اجرایی در شهرضا را عملیات لوله‌گذاری شبکه داخلی مسکن مهر عنوان کرد و افزود: عملیات لوله‌گذاری شبکه داخلی مسکن مهر با اعتبار بیش از 943 میلیون ریال پایان یافت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول